Hr. Jenssen Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Det som plager meg er jo at konsollene etterhvert beggynner å ligne altfor mye på PC. Konsoll skal vere dedikert til spilling og ikkje alt annet fjas. Det har vi PC`en for. 6962368[/snapback] Så lenge det ikke er verre enn at man putter inn spillet, og at det starter uten problemer, så mener jeg nå at det er helt greit med noen sidefunksjoner til konsollene i tillegg. Trådstarter, jeg er forresten uenig i det du sier. PC'en kommer kanskje til å gå under en eller annen gang (dog det er langt fra sikkert), men det er det nok enda en god bunke tiår til i det tilfelle. Det skjer i allefall ikke nå, og det burde du være ganske sikker på. Det er bare ulogisk. Konsollene ligner forresten ikk på PC'en, slik du påstår. PC'en har zilliarder av funksjoner som konsollene vil bruke lang, lang tid på å komme med. Som Skurupu sier, så er det ikke noe nytt at det blir "spådd" at konsollene vil ta over "denne gangen", og som han også sier, så er dette ALLTID bare tull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå