mad-hatter Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Et Neo-Geo (eller MAME) spill, som jeg først kom borti når jeg var 10 år eller noe langt oppå fjellet (!) på en liten kro. Det er basically Final Fight med guns, bedre grafikk, dinosaurer og cadillacs. Sykt kult spill som jeg lasta ned for en kort tid siden. Deilig å spille det igjen! Like bra som Metal Slug.
Doogle Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 (endret) Jepp husker dette gamle arcade-spillet. Kjempegøy Info om det her: http://tenchionline.com/ragey/CadillacsDin...sRawr/main.html Endret 29. september 2006 av Doogle
dobbelmann Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Spilla det sist for et par 3 dager siden. Det og... CyberPunks?
mad-hatter Skrevet 29. september 2006 Forfatter Skrevet 29. september 2006 Det har den kuleste spill-tittelen noensinne! Tror nesten jeg må åpen en ny post om beste spilltittel...
hugRmunR Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Det heter da Cadillacs and Dinosaurs =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå