WarpX Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Glimrende Noen som har peil på hvor man kan få tak i en evt. pdf? Finner kun hovedmanualen hos Asus.
Thmas Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 Glimrende Noen som har peil på hvor man kan få tak i en evt. pdf? Finner kun hovedmanualen hos Asus. 6957246[/snapback] Ja, gikk inn på asus sine sider og fant en engelsk en jeg Asus manual ENG
WarpX Skrevet 28. september 2006 Forfatter Skrevet 28. september 2006 1) Linken din pekte bare på hovedsiden til kortet 2) Finner bare hoved- og WiFi-manualen der. Det kan jo diskuteres hvor mye man trenger Quick Start guiden, men jeg synes den er kjekk å ha for å finne enkle ting kjapt.
BaronDavid Skrevet 28. september 2006 Skrevet 28. september 2006 hehehehe. jeg er halvt fransk . vist det er noe spesielt du lurer på kan jeg oversette det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå