Gå til innhold

Spørsmål vedrørende patch innstallering


Anbefalte innlegg

Hei!

Er noe grønn på pc spill området.

 

Har nettopp kjøpt EA classics spillet Battlefield Vietnam.Må jeg installere alle de gamle patchen i stigene rekkefølge eller er alle de gamle patchene innebygget i den siste store Battlefield Vietnam v1.2 Patch?

 

Etter dette har jeg kun funnet en liten ekstra patch battlefield_vietnam_incremental_patch_v1.2_to_v1.21

som må være den siste.

 

 

 

Håper på svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanligvis med patcher trenger du bare installere den nye. Ja, dette ble oppdaget "the hard way" etter å ha brukt flere timer på å laste ned patcher i stigende rekkefølge.

 

Men ja, jeg vil tro at i Battlefields tilfelle er alt under v1.2 innlagt i denne patchen. Hvis det skal være slik at det ikke er det så vil jeg også tro at du vil få en liten .:ERROR:. eller noe når du prøver å installere den. Go for it :thumbup:

 

Plug'n'Play baby!

Lenke til kommentar

Takk alle sammen,siden Battlefield Vietnam v1.2 Patch er på hele 295 mb,som tilsvarer nokså mye mere enn alle de tidligere patcher tilsammen så er jeg vel trygg. :dribble:

 

 

Battlefield Vietnam er artig,men ble også possitivt overrasket over å finne såpass mange folk som enda spiller dette "gamle" krigsspillet på internett.

 

Men det er helt tydelig at noen har spilt dette spillet i for mange år,var innom en server der jeg ble konstant drept av flere personer fra samme team.Det var som å befinne seg i filmen Platoon eller Apocalypse Now ,soldatene så fiender overalt og drepte uten å nøle. :hmm:

 

De eneste som hadde noe teamwork var de som spilte NVA. :thumbup:

Endret av stornrider
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...