Christian20 Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 På den andre pcen min kommer jeg ikke forbi Windows starter opp.. hakket før jeg kan logge meg på lixom.. prøvd å starte i sikkerhetsmodus men nei. Også prøvd chkdsk å den fant feil men det hjalp ikke... desp etter hjelp fort
Sandy84 Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 På den andre pcen min kommer jeg ikke forbi Windows starter opp.. hakket før jeg kan logge meg på lixom.. prøvd å starte i sikkerhetsmodus men nei. Også prøvd chkdsk å den fant feil men det hjalp ikke... desp etter hjelp fort 6948148[/snapback] www.bootdisk.com Eller last ned "ultimate boot disk" cden!! finner den enten via google eller via torrent!!
Christian20 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 Ble bare pes med den bootdisken.. Prøvd mange commands i cmd og i reperasjonsgreiene som jeg gikk innpå via boote fra xpcden men ingenting hjelper.. vett jo jeg bare kan formatere men vill ikke det.. hvis jeg instalerer xp på hd i en annen mappe vill det bli mye rot å tull da? på en måte ha 2 instalert..
TCi Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Du kan ikke ha to installasjoner på samme partisjon. Om du legger en på en annen partisjon vil du såklart få tak i dataene dine på den andre partisjonen. Om Checkdisk fant feil og ikke fikk fikset det, kan det tyde på feil på bootsektoren til harddisken. Det er da mulig at disken er skadet. Men du kan sjekke om maskinen starter med minimalt av maskinvare. Dvs. at du tar ut alt som ikke trengst for at maskinen må starte. Slik som lydkort, eventuelt andre kort og andre harddisker/cd-rom.
Christian20 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 men harkje satt i noe nytt av maskinevare så har gjort det så det burde vell ikkje ha noe me maskinvaren å gjør ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå