Gå til innhold

Bakgrunnsbilde på Acer Ferrari 4005


jornhj

Anbefalte innlegg

Hei. Har akkurat kjøpt meg en ny Acer Ferrari 4005. Når jeg startet opp laptop'n så er bakgrunnsbilde med ferrari dato og måned. Er det noen som vet om datoen skifter av seg selv for hver dag? Trudde kanskje det bare var et stille bakgrunnsbilde som ikke skifter dato automatisk.

 

Og hvis det skifter automatisk, hvordan kan jeg da endre på det?

 

Håper på noen svar :)

Endret av jornhj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den stiller seg nok selv, antar at det er en såkalt 'wigdet', et slags lite nytteprogram. Nå har jeg bare en billigere type Acer, men går utifra at det kan bli stilt inn via Acer Empowering etellerannet, som styrer wigdets.

 

Du vil sikkert ikke høre det, men ta en liten kikk i manualen for programvaren som følger med. :)

Lenke til kommentar

Den skal stille seg automatisk ja, skal følge PC-klokka. Om den ikke gjør det (viser bakgrunnen for en måned som har vært), så må du oppdatere den for å få bakgrunn for nye måneder.

 

Oppdatering kan lastes ned fra ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/...ri_4000/driver/

 

Hvis du har skjerm med oppløsning på 1280xnoe laster du ned ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/...4000%201280.zip

 

Hvis du har skjerm med oppløsning på 1680xnoe laster du ned ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/...4000%201680.zip

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...