wil Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Hei. Har gått over til Firefox til fordel for Opera her nå, og den ser da ikke så værst ut i og for seg, men en ting som irriterer meg litt. Når jeg laster ned ting så åpnes download vinduet nederst der som alle de andre vinduene er (Oppgavelinja?). Jeg vil at download vinduet skal åpnes i tabs slik den gjør i Opera. Hvordan får jeg til dette? eventuelt, finnes det noen extension for det? Håper noen vet noe om dette. vennelig hilsen. wil.
wil Skrevet 26. september 2006 Forfatter Skrevet 26. september 2006 Løste problemet. Måtte laste ned en Download Tweaker Extension til Firefox. Da gikk det greit. Nå har jeg det nøyaktig slik jeg vil ha det, uten popups så klart også da.
Martin A. Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Fant det jeg også, ganske nyttig. https://addons.mozilla.org/firefox/256/
wil Skrevet 27. september 2006 Forfatter Skrevet 27. september 2006 Jepp. Stemmer det. Var den jeg fant jeg å, rett etter at jeg hadde spurt her . Så nå fungerer alt som det skal i Firefox. Tilogmed Windows Update fungerer i Firefox, du. , men jeg ble aldri tilfredstilt med den løsninga. Stolte liksom aldri på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå