Gå til innhold

Enkel, billig lydmodul?


Rincewind76

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket midi-keyboard har du?

Om du har mulighet for å koble det til pcen, så finnes det mye du kan laste ned. Om du ikke har en sequencer, kan du laste ned chainer og mounte vst-instrumenter der. Ikke alt som er multitimberalt, men det er kanskje ikke viktig?

 

Vet lite om lydmoduler, men jeg regner med at f.eks Clavia Nordlead 3 Rack er ganske fett. kanskje litt over din prisklasse, men dog...

Lenke til kommentar
Hvilket midi-keyboard har du?

Om du har mulighet for å koble det til pcen, så finnes det mye du kan laste ned. Om du ikke har en sequencer, kan du laste ned chainer og mounte vst-instrumenter der.  Ikke alt som er multitimberalt, men det er kanskje ikke viktig?

 

Vet lite om lydmoduler, men jeg regner med at f.eks Clavia Nordlead 3 Rack er ganske fett. kanskje litt over din prisklasse, men dog...

6949537[/snapback]

 

Som i sig, har en M-Audio Prokeys 88sx.

 

Joda, jeg har kobla den til pcen og lekt en del med diverse vst-instrumenter, som faktisk er helt topp. Men, jeg har keyboardet på et annet rom til vanlig, derfor hadde det vært kjekt med en modul...

 

Har sett noen siklebare moduler til voksne priser, men dette er bare for å leke med (spiller normalt bare piano, innebygd i kontrolleren) så derfor er ingenting som gjør et merkbart budsjettinnhogg aktuelt... Helst vil jeg ha noe gammalt som nesten blir kasta etter meg! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...