Irminsûl Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Telenor hadde en gang en Java-applet på online.no hvor man kunne kommunisere med support. Er den fjernet? Jeg husker bare at det var litt vanskelig å finne den før, så jeg tenkte kanskje at den har blitt enda mer skjult ...?
Martin A. Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 De la ned hele greia, da de fant ut at det ikke var noe å tjene på det.
Irminsûl Skrevet 26. september 2006 Forfatter Skrevet 26. september 2006 De la ned hele greia, da de fant ut at det ikke var noe å tjene på det. 6943268[/snapback] Synd, fordi jeg synes det var ganske effektivt.
zeltex Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 (endret) Trist da, brukte jeg jo faktisk litt nå jeg bodde hjemme, de var jo ganske raske. Men om de var så smarte vet jeg ikke, for jeg ble bannet 3 ganger pga at jeg joinet med mirc eller nnscript eller hva jeg hadde. Likte ikke at folk forsto systemet virket det som. edit: hater å bruke samme ord to ganger i samme setning. Endret 26. september 2006 av zeltex
Martin A. Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Trist da, brukte jeg jo faktisk litt nå jeg bodde hjemme, de var jo ganske raske. Men om de var så smarte vet jeg ikke, for jeg ble bannet 3 ganger pga at jeg joinet med mirc eller nnscript eller hva jeg hadde. Likte ikke at folk forsto systemet virket det som. edit: hater å bruke samme ord to ganger i samme setning. 6943878[/snapback] Ja hoff, kunne jo tenkes at folk brukte noe som er mye bedre enn javachatten sin. Telenor i et nøtteskall.
parallax313 Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Det visste seg at folk faktisk fikk kontakt med support folkene på IRC, og det kunne jo ikke Telenor ha noe av. :!:
Irminsûl Skrevet 27. september 2006 Forfatter Skrevet 27. september 2006 jeg joinet med mirc eller nnscript eller hva jeg hadde. Hvorfor?
Martin A. Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 (endret) jeg joinet med mirc eller nnscript eller hva jeg hadde. Hvorfor? 6947689[/snapback] Nå mange av oss har allerede det åpent, så er det enkelere å skrive "/server -m chat.online.no", og deretter skrive /list for å finne ut hvor man skal. Endret 27. september 2006 av M4rTiN
zeltex Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 jeg joinet med mirc eller nnscript eller hva jeg hadde. Hvorfor? 6947689[/snapback] Nå mange av oss har allerede det åpent, så er det enkelere å skrive "/server -m chat.online.no", og deretter skrive /list for å finne ut hvor man skal. 6948913[/snapback] stemmer. samt at det var 100 ganger bedre å se på og fungerte uten problemer(java applet som ikke kunne krasje osv)
Jarmo Skrevet 27. september 2006 Skrevet 27. september 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå