Fanta4free Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 titlen sier vell mye? men likavell spør jeg, noen som vet om noe progam der man kan lage sine egene spill? vil prøve og lage et eget spill det kunne vert moro trur jeg, de burde helst vere lette. takker for svar vis jeg får noen1
Betenkt Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Prøvde en gang noe sånt som GameMaker. Er gratis. Ta et søk i Google
Gjakmarrja Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 (endret) GameMaker DarkBasic Programmering er vanskelig, det over gjør det mye lettere å lage spill. Men du er selvfølgelig veldig begrenset i hva du kan gjøre å lage. (Et innlegg uten å nevne reversing! ) Endret 26. september 2006 av chills
GeirGrusom Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Click And Play var det noe som het engang i tiden, men kan ikke se at det finnes lenger [google] Shockwave flash er jo mye brukt, men det krever litt programmering av Action script. Tror dette har vært oppe mange ganger før... lage spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå