Gå til innhold

Anbefaling, p990i? s200? osv?


egOIst

Anbefalte innlegg

Hei hei

 

Jeg er ute etter det meste, skal ha ALT, den skal være praktisk og ha med å gjøre, god å bruke til tekst meldinger, epost osv.

 

Da er mitt spørsmål, hvilken bør jeg velge?

 

jeg har gått i en mnd og tenkt at p990i er tingen, men nå når pengene kom, da ble jeg PLUTSELIG litt i tvil, s200 eller p990i?

 

Det jeg liker med p990i er rett og slett at det er tastatur, og ikke KUN skjerm, i tillegg liker jeg p990i rett og slett fordi den ikke har windows, jeg har lest litt og prøvd litt, og må si jeg ikke er helt fornøyd med windows mobil.

 

Hvilken? :)

 

mvh Arne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er i samme båt som deg siden jeg vurderer disse mobilene som min neste:

 

Nokia N80

Sony Ericsson P990i

Qtek 9000/Imate Jasjar

 

 

Til nå er jeg fortsatt usikker. Hvis jeg skal ramse opp noen fordeler som hver har, kommer jeg til følgende.

 

N80 fordi den er har bedre kamera enn de to andre.

P990i har bedre batteritid.

Jasjar er en god erstatning for laptop. Denne har raskere prosessor og.

 

Derfor er jeg fortsatt usikker på hvilken jeg skal gå for. Et siste aspekt å vurdere er pris.

 

Til de av dere som har brukt en eller flere av disse, tar jeg imot råd og innspill med takk.

Lenke til kommentar
Hvis ikke p990 har de jævla bugs og kanskje bedre batterikap, så er det knall tlf. n80 har bedre kamera, det stemmer, men jeg vil ikke si de to er i samme klasse. qtek har jeg ikke vært borti.

6938222[/snapback]

Ja der har du den igjen, n80 er ikke telefonen som er i klassen til qtek og p990i liksom, det er egentlig to forskjellige type, selv om de har det meste begge to. :)

 

p990i er rettet opp etter første parti. :)

 

mvh Arne

Lenke til kommentar

Prudent: Jeg vil ikke anbefale Qtek 9000 til noen. Hadde den i 1mnd, men ga opp. Den fungerer ikke som en vanlig telefon. Treg, låser seg, må vente med å svare pga treghet osv. Vanskelig å skrive fort. Umulig/vanskelig å bruke effektivt for en som ikke sitter konstant ved en kontorpult...

Lenke til kommentar

Synes også det er litt rart at N80 har kommet med i diskusjonen her. Den er i en annen klasse, først og fremst pga størrelsen, og at den ikke har qwerty-tastatur.

 

Er ikke qwerty-tastatur nødvendig, og størrelse litt viktig, er det vel ingen tvil om at N80 er det beste valget, da den stort sett har de samme funksjonene som resten som er omtalt her tross at den går an å ha i lomma.

Lenke til kommentar

Det du sier der er noe sant ja. Men jeg er litt uenig i det med ''en du får plass til i lommen'', p990i er ikke noe stor i seg selv egentlig, hvis du ser den opp mot alle de andre TLF'ene. Den går fint ann å ha i en lomme, og den veier utrolig lite :)

 

Jeg er UTROLIG i tvil, jeg satt nå også å leste litt om n93 (ikke n93 som kan brettes ut) men der mangler du igjen wlan.

 

Er i tvil altså :S

 

mvh Arne

Lenke til kommentar
Er ikke qwerty-tastatur nødvendig, og størrelse litt viktig, er det vel ingen tvil om at N80 er det beste valget, da den stort sett har de samme funksjonene som resten som er omtalt her tross at den går an å ha i lomma.

6938456[/snapback]

 

Jeg hadde problem med n80 i lomma, det er sånn at den sklir opp hele tiden.

Lenke til kommentar

Ja, jeg har liksom kjørt de litt i butikken da. Men igjen, det med at du må bruke penn til å skrive, det er rett og slett litt tungvindt tror jeg, blir knotete hvis du sjønner.

 

Men dette kan muligens bare være en vanesak da. Det som trekker den opp, etter min mening, er at den er stilren, ganske tynn og ''snedden''.

 

mvh Arne

Endret av egOIst
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...