DementedAlbino Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Har nå brult dvd decrypter til å legge inn en dvd på HD. Fjernet samtidig alt jeg ikke har bruk for slik at det bare er film og undertekst igjen. Jeg vil nå gjøre disse om til en ISO fil som jeg kan bruke på min mediacenter pc. noen tips til et bra program som gjør vob til iso?
nahojdat Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Flere programmer kan dette, som f.eks Winiso.
DementedAlbino Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 HAr testet med winiso og poweriso, men filene blir ikke gjort om til dvd-iso, om du skjønner hva jeg mener. Eneste som skjer når jeg prøver å spille av filmen er at mappen som videofilene er i åpnes, så hverken mediaplayer eller windvd klarer å spille av filmen, med mindre jeg velger hver enkelt fil manuelt.
nahojdat Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Enkleste måten å få medieavspillere til å spille av rett er som regel å åpne filmen fra selve mediespilleren, ikke klikke på en av filene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå