Shikaru Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 (endret) Altså: Jeg kjøpte BF2 i går. Når jeg kom hjem, så installerte jeg det, og null problemer. Så starta jeg det, og norman stoppa shiten. Så¨tillate jeg spillet på den, starta opp igjen, og prøvde først en runde på offline. Det funka fint som fy, og pcn min drar bf2 med glans. Så registrerte jeg en bruker til online. Da klikka spillet, og jeg måtte avslutte. Sjekka på gamespy ( jaja, de som syns det suger, kan holde det for seg selv ), og accouten blei lagd, selv om jeg måtte avslutte spillet. Starta opp på nytt igjen, og skulle "hente" brukeren, fordi det var den eneste måten å få den på pcn. Og hver gang jeg prøver på det, så klikker bare spillet. Får "Not responsing" når jeg sjekker i taskmanager. har prøvd å latt den stå sånn i nesten en time, men ingen forandring. Frustrert ja, ja gjett om jeg blir. Ser ingen logisk forklaring på at spillet bare skal klikke når jeg skal gå på nettet og spille multiplayer. Tok et raskt søk, men jeg så ingen poster som noen hadde samma problem. Om det er det, så er jeg enten på vei til å bli blind, eller bare ekstremt sugen på å finne andre tråder. Screenshot av problemet: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 24. september 2006 av Shikaru
MaX [NOR] Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 (endret) Ser at du har Normann antivirus. Hadde det før. Antar at brannmuren din blokkerer BF2. Tror derfor at du må legge til BF2.exe til i brannmuren. Husker at jeg måtte gjøre dette manuelt hver gang en ny pathch var innstallert. Håper det hjelper. PS: siste gjeldende patch er 1.4 Endret 24. september 2006 av MaX [NOR]
Shikaru Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 Jeg har allerede gjort det. Har prøvd å starte opp spillet mens norman var skrudd helt av også. Fortsatt funker det ikke. *frustrert*
Shikaru Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 Jeg patcha den til 1.4 nå etter jeg reinstallerte det igjen, satt opp oppløsninga i spillet, og nå funker det fint
Steina Skrevet 24. september 2006 Skrevet 24. september 2006 Vel, du må jo patche før du klager på at ting ikke virker Men bra det virker nå iallfall.
Shikaru Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 Jeg hadde patcha den til 1.4 første gangen også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå