Gå til innhold

Saitek Eclipse mot SteelKeys 6G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
enig, jeg har oxo et saitek eclipse helt konge løp og kjøp

6930728[/snapback]

Hehe, er det ingen som har testet SteelKeys altså? Trodde det var det ultimate gaming tastaturet der ute, har lest en del om Saitek Eclipse, må innrømme at det ser utrolig bra ut. Må nesten lese noen tester av SteelKeys 6G før jeg bestemmer meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

 

Sjønner egentelig ikke helt hva som er vits med et så sabla dyrt tastatur..?

 

Så lenge de har alle de tastene jeg trenger og kanppene ikke er alt for harde så er det nok for meg.

 

Jeg har en IBM men masse cola flekker som jeg har fått fra en gammel masking fra en skole, det er sikker over 5 år gammlet, men jeg elsker det, og det er kjempebra å skrive med.

 

Det er jo egentlig det et tastatur et til, å skrive med, det er ikke en utstilling gjenstand :!:

Lenke til kommentar
Hei!

 

Sjønner egentelig ikke helt hva som er vits med et så sabla dyrt tastatur..?

 

Så lenge de har alle de tastene jeg trenger og kanppene ikke er alt for harde så er det nok for meg.

 

Jeg har en IBM men masse cola flekker som jeg har fått fra en gammel masking fra en skole, det er sikker over 5 år gammlet, men jeg elsker det, og det er kjempebra å skrive med.

 

Det er jo egentlig det et tastatur et til, å skrive med, det er ikke en utstilling gjenstand :!:

6992742[/snapback]

Hehe skjønner hva du mener, men når jeg først gidder å kjøpe nytt tastatur så må jeg nesten kjøpe noe fett, sånn er jeg :p

Endret av LaserMannen
Lenke til kommentar
Det er jo egentlig det et tastatur et til, å skrive med, det er ikke en utstilling gjenstand :!:

6992742[/snapback]

 

Ja gud bedre om tastatur plutselig skulle begynne å se bra ut!

1990-offwhite forever, right?

7001189[/snapback]

Hehe, syns nå virkelig Logitech G15 ser mye bedre ut enn et standard tastatur fra 1990. Men få litt On topic poster her da. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...