EG-s Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 har sjekket priser på 8 gb CF, og ser ut som twinmos til 1400 er det billigste alternativet. men 1" Microdrive ser det ut som kun 1 nettbutikk selger i norge? en seagate prisguiden er ikke så mye hjelp, så finnes det flere butikker som selger 1" Microdrive, eller har god pris på 8gb kort?
Black Star Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Hold deg unna Twinmos, er nå min mening. Bare tenk om du fyller 8GB med bilder, også kneler kortet for godt. Dette er noe som skjer oftere med Twinmos enn mer solide merker som Sandisk og Lexar... det er ihvertfall min erfaring etter å ha jobbet noen år i fotobutikk. Er flere her inne som også jobber i fotobutikker, som har samme oppfatning av merket som meg. Ja, de er dyrere. Men det er en billig engangsforsikring for å sikre bildene best mulig. For det er vel bildene dine verdt?
EG-s Skrevet 24. september 2006 Forfatter Skrevet 24. september 2006 hm, måtte satse på et 4GB sd twinmos til den prisen. komplett ser ut som den eneste som selger microdrive, litt rart. Skal brukes på digital foto og PDA. Denne kan bruke sd og cf samtidig, så en kan skaffe et 8 gb cf kort ved siden av. sjekket rundt, og ser ut som 8BG utvalget er veldig lite her til lands,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå