Gå til innhold

Counterstrike virker plutselig ikke! Hjeeelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har hatt litt problemer med maskina mi i det siste, hadde blant annet et problem med at maskina ikke greide å installere DVD-spilleren (som hadde fungert utmerket før). Foranledningen for alle problemene ser ut til å ha vært avinstallering av "musicmatch" som fulgte med en Logitech-mus jeg kjøpte for noen dager siden.

Det som er problemet nå, er at når jeg prøver å starte Counterstrike får jeg følgende melding:

"Instruksjonen "0x0fcb3e2c" refererte til adresse "0x0d7ba1a0". Minnet kunne ikke være "read". Klikk OK for å avslutte programmet.

Er det noen som har forslag til hva dette kan skyldes, eventuelt hva man kan gjøre for å ordne dette igjen? Jeg er helt rådløs. :cry:

Emmanuel Desperados

Endret av Emmanuel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert noe tull med minnet. Prøv å restart, funker ikke der prøver du re-installere spillet, funker ikke det kan "tulle" litt med minnebrikken(e). Ta de ut og sett de/den inn i gjen, blås på de/den.

Jeg er ikke sikker på om noe av det hjelper, men det er verdt et forsøk. :p

Skrevet
www.steampowered.com prøv dette da...

6922388[/snapback]

Takk for tipset, knut. Jeg har prøvd en del av tiltakene, men har fortsatt ikke kommet noen vei. Har oppdatert drivere, fjernet NVIDIA network controller (men er usikker på om alt er borte). Jeg er redd det er et eller annet grums med BIOS eller registry-settinger. Dette med CS er ikke det eneste problemet som oppsto etter at jeg fjernet musicmatch. Systemet greide ikke å gjenkjenne DVD-ROMen, og det har dukket opp hardware (som systemet ikke greier å installere) som jeg ikke visste jeg hadde.

DVD-problemet ble effektivt løst ved at en registry-setting ble fjernet. Men nå står jeg helt fast igjen. FAEN FAEN FAEN, så frustrerende dette er.

Emmanuel Desperados

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...