Gå til innhold

TES: par ting jeg trenger svar på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den beste måten å skaffe penger på ?

Hvordan brukes jeg "speechcraft" ? Hva brukes den til ? Jeg skjønner absolutt ingenting av speechcraft. Altså den runde greia man trykker på når man prater med andre folk, "Bribe" "joke" osv..

Sist men ikke minst, hvilken klasse bør jeg være? Kan vel si at jeg liker å ha det morro, liker å se kul ut..

Sitter hos en kamerat nå, og adder posten her nå fordi jeg ikke har internett hjemme. Derfor tenkte jeg at det kunne være greit å laste ned eventuelt mods eller noe slikt som gjør gameplayen bedre?

Jeg trenger alt innen 1 time, ettersom jeg mest sannsynlig har dratt herfra da.. og ikke er tilgjengelig på nettet lenger (Forsinket betaling på faktura:p )

Takker for svar !

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du finner det meste av svar på The Unofficial Elder Scrolls Pages.

Speechcraft/Persuation

Tips til nye spillere

Hva klasse angår: Vi vil alle ha det mest mulig gøy, men alle har det gøy på ulike måter. Liker du sverdkamp? Eller sniking? Eller magi? Det finnes ikke noe fasitsvar her. Det er lettest å være en rett-frem kriger med sverd og rustning, men det kan bli litt kjedelig med Hack 'n Slash™ etter en stund. Å være en magiker er vanskelig, i hvert fall for nybegynnere. Stealth er ganske ok - du er ikke for sterk, og du har samtidig mye artig og shady gameplay foran deg. Vil anbefale Wood Elf hvis du skal være en pil-og-bue-mann/dame med tyveskills. Jeg har en Wood Elf-kvinne som jeg liker ganske godt, se her (Assassin). Jeg har alltid vært svak for kvinnelige snikmordere i slike spill - femme fatale for alle penga!

Hva mods angår: I begynnelsen ville jeg spilt mest mulig umoddet. Etter du har gjort deg ganske kjent med spillet og gjort mainquesten med en karakter eller to, så kan du prøve å installere Oscuro's Oblivion Overhaul 1.3, som jeg mener gjør spillet gøyere og mer balansert. Jeg anbefaler ikke at du begynner å spille / bli kjent med spillet med denne modden. Bli kjent først, mods etterpå.

Edit: Hva penger angår: Rensk huler og plyndre det som er å plyndre. Selg det hos en dårlig merchant med mye gull, som Morvayne i Anvil. Jeg ble rik på 1-2-3 på denne måten, hadde 200 000 før jeg kunne si "jippi, level 5".

Endret av MiSP
Skrevet (endret)

lag en klasse med de skills du mener er nyttig og klasse har ikke noe med hvordan du ser heller.

Når det gjelder mods sjekk listen goz har laget.

På speechcraft må du finne hvilke "biter" som gir og de som gir minus,hvis personen liker boast og joke må du prøve og få de store "bitene" på joke og boast, og de små "bitene" på de 2 andre tingene,bribe da bestikker du den personne ,noe som koster penger.

Når det gjelder hvordan tjene penger, kan du gjøre oppdrag,stjele ting og selge, gjøre oppdrag for guilds, ta arenaen eller plyndre huler og ruiner som du finner så og si overalt

Endret av Campin carl
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Kan ikke folk være så snille å slutte å spørre hvilken klasse de skal være? Hva skal jeg spille som, blablabla. Ingen som vet hva du liker best å spille som, og det er bare du som kan finne ut hvordan du skal spille.

Hvis jeg sier at du bør spille sneak fordi det synes jeg er morsomt, kan det hende du synes det suger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...