olemjens Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 (endret) Jeg er webdesigner, og har kommet opp i den klassiske situasjonen der kunden har bestilt webhotell, før han vet hva han trenger. Jeg må derfor bytte webhotell for han, men her støter jeg på problemer. Case Kunden har Windows webhotell på Active24, og mine forsøk på å få dette endret til Linux har ikke lykkes. Min opplevelse er at det er umulig å få Active24 til å gjøre noe som helst. Spørsmål Er min opplevelse med Active 24 unik, eller er det flere som opplever liknende "kundeservice"? Bør jeg anbefale min kunde å bytte leverandør? Sammendrag av de siste dagene for 7 dager siden: - Forsøkte kontaktskjema, men dette fungerte ikke(feilmelding) for 4 dager siden: - Ved telefoner til support bli jeg sittende på hold i 5 minutter, før jeg får opptattsignal - Plutselig fungerte kontaktskjemaet, men jeg har ikke fått svar på forespørselen enda for 3 dager siden: - Ved telefoner til support bli jeg sittende på hold i 5 minutter, før jeg får opptattsignal - Ved telefon til salg, så får jeg beskjed om å sende dem en e-post med domenenavn og beskrivelse av hva som skal gjøres. (Har enda ikke fått svar) i dag: - Ringer salg. Får svar, og de lover å ringe tilbake. Noen timer siden nå, og jeg har enda ikke fått svar... Oppdatering 25.09.2006 Etter 10 dager har alt gått i orden. Jeg fikk kontakt med en ny kundebehandler per telefon som sendte meg et skjema som skulle fylles ut. Etter dette skjemaet var fylt ut, tok det bare noen timer før Active24 hadde gjort de nødvendige endringene. Endret 25. september 2006 av olemjens
Gissan Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Spørsmål Er min opplevelse med Active 24 unik, eller er det flere som opplever liknende "kundeservice"? Bør jeg anbefale min kunde å bytte leverandør? Har webhotell fra Active24 selv, og fungerer topp. Kundeservicen er grei nok den, har egentlig ikke hatt bruk for den så mye egentlig. Synes de leverer det jeg betaler for.
roland_jansson Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 (endret) Jag försöker å en annan persons vägnar hjälpa till att flytta en domän. Tyvärr har det dragit ut på tiden och domänen går ut imorgon söndag. Det gäller en .com-domän och det krävs att Active 24 ger sitt godkännande och "skickar iväg den". Tyvärr verkar de vara omöjliga att nå nu under helgen trots sin storlek. Finns det något journummer eller något "helgnummer" som alla de svenska webbhotellen brukar ha? Endret 30. august 2008 av roland_jansson
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå