Gå til innhold

Anbefaling på gratis spill.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som har en anbefaling på gratis fullversjon jeg LOVLIG kan laste ned? Greier nesten ikke å vente til i morge (da for jeg CoD2, H&D2 og Far Cry)

6916147[/snapback]

Prøv Trackmania.

Skrevet
Er det noen som har en anbefaling på gratis fullversjon jeg LOVLIG kan laste ned? Greier nesten ikke å vente til i morge (da for jeg CoD2, H&D2 og Far Cry)

6916147[/snapback]

Prøv Trackmania.

6916245[/snapback]

har trackmania

Skrevet

6916147[/snapback]

Prøv Trackmania.

6916245[/snapback]

har trackmania

6916418[/snapback]

Da har du også et godt gratis-spill. ;)

Skrevet
nedlast demoen til black and white 2, på www.download.com den er virusfri og funker som faen....

PS: anbefaler black and white 2.. heile spelet..

6916317[/snapback]

leste du ikke at jeg var ute etter fullversjon. har gått så lei demoer hvor alt er så begrenset

Skrevet
nedlast demoen til black and white 2, på www.download.com den er virusfri og funker som faen....

6916317[/snapback]

leste du ikke at jeg var ute etter fullversjon. har gått så lei demoer hvor alt er så begrenset

6916445[/snapback]

Folk kan misforstå. ;)

Du finner nok neppe B&W2 graits og lovlig på nettet.

Tror du må ta deg en tur til butikken eller gjøre "det-man-ikke-skal-nevne-her-på-forumet".

Skal man ha et godt spill, uten å bruke ulovlige midler, er nok en spillsjappe neste skritt for deg.

Skrevet

6916317[/snapback]

6916445[/snapback]

Folk kan misforstå. ;)

Du finner nok neppe B&W2 graits og lovlig på nettet.

Tror du må ta deg en tur til butikken eller gjøre "det-man-ikke-skal-nevne-her-på-forumet".

Skal man ha et godt spill, uten å bruke ulovlige midler, er nok en spillsjappe neste skritt for deg.

6916478[/snapback]

jeg mente ikke at jeg skulle ha fullversjonen av B&W. Jeg mente at jeg ikke skulle ha en demo.

PS. Det finnes ganske mange gode gratis fullversjon spill på nettet.

Skrevet

Hvor mange ganger har dette blitt tatt opp?

Uansett; F.E.A.R. Combat, America's Army, Trackmania Nations, Toribash og Penumbra. Det er hundrevis av andre spill som er gratis, men de jeg nevnte er de jeg husker akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...