gobyfly Skrevet 25. september 2006 Forfatter Skrevet 25. september 2006 Men det der FF cronicals eller hva det heter som kommer til Wii suger jo.Det er den virkelige FF historien jeg skulle ønsket kom til Wii eller PC. 6927664[/snapback] Du har spilt det? Jobber du i Square Enix? 6928386[/snapback] Han her spør om heg utvikler spillet for jeg sier det ikke var noe "virkeli" FF spill. Eller , slik vi er kjent med FF.
LMH Skrevet 25. september 2006 Skrevet 25. september 2006 Men det der FF cronicals eller hva det heter som kommer til Wii suger jo.Det er den virkelige FF historien jeg skulle ønsket kom til Wii eller PC. 6927664[/snapback] Har ikkje historia i dei forskjellige FF spela stort sett ikkje noko med kvarandre å gjere? Eller har eg missforstått noko?
Monkeyboy Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 (endret) Men det der FF cronicals eller hva det heter som kommer til Wii suger jo.Det er den virkelige FF historien jeg skulle ønsket kom til Wii eller PC. 6927664[/snapback] Har ikkje historia i dei forskjellige FF spela stort sett ikkje noko med kvarandre å gjere? Eller har eg missforstått noko? 6940310[/snapback] Neida du har ikke misforstått. Det eneste unntaket er FF X og FF X-2 (de historien utspiller seg noen år etter det som skjedde i X). Tror at overnevnte vil ha FF spill på Wii som er mer lik de de får på PS2. edit: Se post under. Endret 26. september 2006 av Monkeyboy
Swoofah Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Men det der FF cronicals eller hva det heter som kommer til Wii suger jo.Det er den virkelige FF historien jeg skulle ønsket kom til Wii eller PC. 6927664[/snapback] Har ikkje historia i dei forskjellige FF spela stort sett ikkje noko med kvarandre å gjere? Eller har eg missforstått noko? 6940310[/snapback] Neida du har ikke misforstått. Det eneste unntaket er FF X og FF X-2 (de historien utspiller seg noen år etter det som skjedde i X). Tror at overnevnte vil ha FF spill på Wii som er mer lik de de får på PS2. 6941160[/snapback] Og VII:DoC
gobyfly Skrevet 26. september 2006 Forfatter Skrevet 26. september 2006 Final Fantasy Chronials har ingenting me den orginale historien å gjør , det er derfor jeg etterlyser Final Fantasy (ikke chronicals) på Wii eller PC.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå