Gå til innhold

Review av sfbags.com laptopvesker


A!1

Anbefalte innlegg

Den 9.9. bestilte jeg en sleevebag til min Dell Latitude X1 fra www.sfbags.com i San Fransisco etter å ha lest en review av en amerikaner som hadde kjøpt en slik bag til sin Dell X1.

 

Den 19.9., altså 10 dager etter at jeg bestillte og kun 6 dager etter at den ble sendt fra San Fransisco, har den kommet til postkontoret her i Bergen.

 

Er det noen som har handlet hos sfbags.com før og har erfaringer?

 

Jeg skal hente bagen i morgen og kommer tilbake med en review. Og forhåpentligvis noen egne bilder.

 

prod_sleevecase_detail_2.jpg

 

----

 

Nå har jeg hentet baggen. Den oppfyller forventingene. Dette er en skreddersydd beskyttelsesveske for å passe en Dell Latitude X1 med 6cellers batteri perfekt. sfbags.com lager også bagger for nesten alle andre bærbare maskiner som finnes. Ta en titt om du vil finne en sleevebag for din bærbar. Du kan også spesialtilpasse de som du vil. Du kan velge om du vil ha lokk, skulderstropp, m.m.

 

Vesken gir et solid inntrykk av kvalitet. Den er laget av nylon, med en kraftig beskyttende polstring. Jeg er ikke sikker på hva slags materiale polstringen er laget av, men den virker god nok til å beskytte maskinen både i skolesekken og ellers hvor du måtte ha behov for å legge maskinen i en annen bag, koffert eller bæreveske.

 

Den har ikke et spesiellt spektakulært ytre design, men det har man vel ikke behov for når vesken først og fremst skal beskytte maskinen mens den ligger inni en annen sekk eller bag.

 

Framsiden av baggen:

post-2313-1159098733_thumb.jpg

 

Baksiden:

post-2313-1159098851_thumb.jpg

 

Maskinen ved siden av baggen:

post-2313-1159098872_thumb.jpg

 

Med 6celler batteriet montert i maskinen: (det som baggen er laget for):

post-2313-1159098904_thumb.jpg

 

Med 3celler batteriet:

post-2313-1159098963_thumb.jpg

Maskinen sitter støpt inne i baggen og flytter seg ikke selv om jeg rister på baggen.

 

Det er også plass til 6cellers batteriet når du har 3celler batteriet montert i maskinen.

post-2313-1159099382_thumb.jpg

 

Nå slipper jeg å ha hele bærevesken til laptopen i sekken når jeg går på skolen. Så kommer ultraportabiliteten litt mer til sin rett også.

 

Det eneste jeg har å utsette på baggen er tollavgiften som kommer fra den norske staten...

 

Prisen var $39 for baggen, $20 for frakt og 181kr i importavgift til staten... denne avgiften er en tullete avgift som bare bidrar til å øke prisnivået i Norge.

 

Anbefales på det varmeste.

 

(Pros):

+ Passer perfekt til en hvilken som helst laptop, så lenge du bestiller den som er skreddersydd for din modell.

+ Meget god beskyttelse.

+ Minimalistisk, slik en sleevebag skal være.

 

(Cons):

- Litt dyr når man må importere.

Endret av Mental
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...