MadRos Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 er en lvl 60 troll rogue, og trenger ny guild(spiller på balnazzar, horde)
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Harlequins er vell ett av de beste, (ble nettopp kicked ><)
ugotabanana Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Balnazzar er så fattig server på PvE delen at det er nesten trisst. Harlequins er vell greit, men flere av de bedre har dratt ? Twofold & Cannings dro til Curse på Veknilash om jeg ikke tar helt feil.
MaxXRebo Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 harlequins og Ravenous er vel de som ligger best an på horde siden, eller så er det noen guilds halveis i aq40 http://www.ravenous.home.pl/forum/index.php hvis du vil legge inn en app.
Shaper^ Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 The dragon fell tribe er en norsk guild som går bwl på balnazzar tror jeg.. Complete norsk guild.. du kan gå inn på www.dragonfelltribe.net/com/no eller noe, husker ikke helt.. er en kamerat av meg som er i guilden, de har downa neffy osv. =)
Bamse_ Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 (endret) De har ikke tatt ned neffe nei, de er på fase to. Mange gode guilder som har dødd ut på balnazzar, flawless for å nevne en. Men ConFused lever vel fortsatt gjør de ikke? For å ha noe håp om Harlequin/Ravenous medlemskap burdte du minst ha tier2 særlig som rogue. Dette veit jeg fordi jeg har vært medlem av Harlequins og fått en crapload av whispers fra warlock cm i ravenous om å komme til de før jeg stakk fra balnazzar med min main. Endret 21. september 2006 av Bamse_
Erroneous Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 (endret) Hva heter er de beste guildene på Balnazzar på Alliance? Endret 22. september 2006 av Erroneous
Knofle Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Det stemmer som Bamse sier. Vi er på fase 2 på Nefarian, men vi er dessverre fulle for rogues nå. Om du ønsker å bli med oss er du velkommen til å søke, men vær forberedt på et negativt svar.
John Keats Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Balnazzar er så fattig server på PvE delen at det er nesten trisst.Harlequins er vell greit, men flere av de bedre har dratt ? Twofold & Cannings dro til Curse på Veknilash om jeg ikke tar helt feil. 6912127[/snapback] Hater Cannings... var MT'en vår på Al'Akir men stakk til balnazzar med en gang hade hadde full might + wrath helm/legs og dark iron gear, fikk også sponset quel av guildbank...
Bamse_ Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Balnazzar er så fattig server på PvE delen at det er nesten trisst.Harlequins er vell greit, men flere av de bedre har dratt ? Twofold & Cannings dro til Curse på Veknilash om jeg ikke tar helt feil. 6912127[/snapback] Hater Cannings... var MT'en vår på Al'Akir men stakk til balnazzar med en gang hade hadde full might + wrath helm/legs og dark iron gear, fikk også sponset quel av guildbank... 6920036[/snapback] Cannings er tard, godt å være kvitt han ^_^
Gjest medlem-77217 Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Frozen Honor, har to bosser igjen før raggy.
ugotabanana Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Frozen Honor, har to bosser igjen før raggy. 6922166[/snapback] MC er 2004 imho.
TRS Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 MC er 2004 imho. 6923605[/snapback] Et sted må man starte, ikke sant?
Zo9X Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 (endret) Balnazzar er så fattig server på PvE delen at det er nesten trisst.Harlequins er vell greit, men flere av de bedre har dratt ? Twofold & Cannings dro til Curse på Veknilash om jeg ikke tar helt feil. 6912127[/snapback] Hater Cannings... var MT'en vår på Al'Akir men stakk til balnazzar med en gang hade hadde full might + wrath helm/legs og dark iron gear, fikk også sponset quel av guildbank... 6920036[/snapback] Skulle denne Cannings komme seg inn i Curse, med T1 og 2/8 T2? Lurer på om vedkommende har lest i deres recruitment-post. Sist jeg så den så dem etter Warriors, som han er - og de skulle ha "litt" T3 og expirence fra Naxx. Cannings hadde vel ikke masse erfaring fra BWL engang. Dog alt kan læres, men var/er vel ikke det Curse har mest tid til atm. Naxxramas and top notch BWL/AQ40 Gear, 2 parts T3, 150+ Nature Resistance Set, ZG and best PvE enchants, Consumables (including at least 5 flasks), Herbalism and Fishing either on main or alt. Endret 23. september 2006 av Zo9X
John Keats Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Balnazzar er så fattig server på PvE delen at det er nesten trisst.Harlequins er vell greit, men flere av de bedre har dratt ? Twofold & Cannings dro til Curse på Veknilash om jeg ikke tar helt feil. 6912127[/snapback] Hater Cannings... var MT'en vår på Al'Akir men stakk til balnazzar med en gang hade hadde full might + wrath helm/legs og dark iron gear, fikk også sponset quel av guildbank... 6920036[/snapback] Skulle denne Cannings komme seg inn i Curse, med T1 og 2/8 T2? Lurer på om vedkommende har lest i deres recruitment-post. Sist jeg så den så dem etter Warriors, som han er - og de skulle ha "litt" T3 og expirence fra Naxx. Cannings hadde vel ikke masse erfaring fra BWL engang. Dog alt kan læres, men var/er vel ikke det Curse har mest tid til atm. Naxxramas and top notch BWL/AQ40 Gear, 2 parts T3, 150+ Nature Resistance Set, ZG and best PvE enchants, Consumables (including at least 5 flasks), Herbalism and Fishing either on main or alt. 6923943[/snapback] Om du har lest hele tråden så ville du visst at Cannnings fikk full tier 1 og 2 tier 2 på al'akir, så migrerte til balnazzar der han var i harlequins en stund for å geare opp, han er nå i Curse som er på Vek'Nilash.
Zo9X Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Balnazzar er så fattig server på PvE delen at det er nesten trisst.Harlequins er vell greit, men flere av de bedre har dratt ? Twofold & Cannings dro til Curse på Veknilash om jeg ikke tar helt feil. 6912127[/snapback] Hater Cannings... var MT'en vår på Al'Akir men stakk til balnazzar med en gang hade hadde full might + wrath helm/legs og dark iron gear, fikk også sponset quel av guildbank... 6920036[/snapback] Skulle denne Cannings komme seg inn i Curse, med T1 og 2/8 T2? Lurer på om vedkommende har lest i deres recruitment-post. Sist jeg så den så dem etter Warriors, som han er - og de skulle ha "litt" T3 og expirence fra Naxx. Cannings hadde vel ikke masse erfaring fra BWL engang. Dog alt kan læres, men var/er vel ikke det Curse har mest tid til atm. Naxxramas and top notch BWL/AQ40 Gear, 2 parts T3, 150+ Nature Resistance Set, ZG and best PvE enchants, Consumables (including at least 5 flasks), Herbalism and Fishing either on main or alt. 6923943[/snapback] Om du har lest hele tråden så ville du visst at Cannnings fikk full tier 1 og 2 tier 2 på al'akir, så migrerte til balnazzar der han var i harlequins en stund for å geare opp, han er nå i Curse som er på Vek'Nilash. 6924585[/snapback] Får bare beklage da. Slik jeg tolket det sanket han T1 på Balnazzar for så å dra til Vek´Nilash. Har forresten ikke sett noen snakk om T2 her, bortsett fra Leggings og Helm - men skal ikke kverulere mer nå. Skal ikke ninja tråden fra trådstarter som søker guild Får bare unnskylde for masse Quoting også. /Zo9X
nalmeena Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Balnazzar er så fattig server på PvE delen at det er nesten trisst.Harlequins er vell greit, men flere av de bedre har dratt ? Twofold & Cannings dro til Curse på Veknilash om jeg ikke tar helt feil. 6912127[/snapback] Hater Cannings... var MT'en vår på Al'Akir men stakk til balnazzar med en gang hade hadde full might + wrath helm/legs og dark iron gear, fikk også sponset quel av guildbank... 6920036[/snapback] Skulle denne Cannings komme seg inn i Curse, med T1 og 2/8 T2? Lurer på om vedkommende har lest i deres recruitment-post. Sist jeg så den så dem etter Warriors, som han er - og de skulle ha "litt" T3 og expirence fra Naxx. Cannings hadde vel ikke masse erfaring fra BWL engang. Dog alt kan læres, men var/er vel ikke det Curse har mest tid til atm. Naxxramas and top notch BWL/AQ40 Gear, 2 parts T3, 150+ Nature Resistance Set, ZG and best PvE enchants, Consumables (including at least 5 flasks), Herbalism and Fishing either on main or alt. 6923943[/snapback] Om du har lest hele tråden så ville du visst at Cannnings fikk full tier 1 og 2 tier 2 på al'akir, så migrerte til balnazzar der han var i harlequins en stund for å geare opp, han er nå i Curse som er på Vek'Nilash. 6924585[/snapback] han fikk nok ikke full tier1 og tier2 på al'akir nei. her finner du en liste over gear som han fikk sammen med oss i harlequins; http://harlequins.kicks-ass.net/hqdkp/bwl/...p?name=Cannings gutta fra the void på al'akir hadde aldri tatt vaelestraz før de kom til harlequins. der inne kan man også se hva han hadde av utstyr fra AQ40 og Naxx før han dro. edit: han hadde heller ikke full T1 da han kom til oss. her er hva han loota i MC: http://harlequins.kicks-ass.net/hqdkp/mc/v...p?name=Cannings Endret 5. oktober 2006 av nalmeena
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå