Gå til innhold

HW-Lan 06: Kjølebag som kobles til PC; Lov?


tanx

Anbefalte innlegg

Hei ! Jeg har en kjølebag som jeg kobler til PCen. Den drar ca 30 watt. Har jeg lov til å bruke denne? Jeg kobler til 12 V sigarett-uttak på PCen. Har jeg lov til å bruke denne? Jeg hadde lov på TG og der var det samme strømmende tildelt pr deltaget. Også lurer jeg på? Har jeg lov til å ta med følgende; en laptop, PC og skjerm, den kjølebaggen ++ et lite anlegg som drar en rund 50 watt? :):blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Q: Hvor mye strøm får vi?

A: 1,5 amp (opp til 500 Watt)

 

Vil bare si at dette er feil, det er en liten feil (med stygge ettervirkninger:/) jeg gjorde når jeg lagde den, rettet den fort opp igjen. Hadde hørt og sett litt forskjellig, så jeg skrev 1amp (500W, jeg er ikke akkurat en kløpper i el :blush ). Skrev en mail tilbake og sa det var feil, men det har ikke blitt gjort noe med.. Det står i FAQen på forumet meen..

 

Så da vet dere det.. :p

 

Det vi får er 1 amp (230W, ca.) :)

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Hei ! Jeg har en kjølebag som jeg kobler til PCen. Den drar ca 30 watt. Har jeg lov til å bruke denne? Jeg kobler til 12 V sigarett-uttak på PCen. Har jeg lov til å bruke denne? Jeg hadde lov på TG og der var det samme strømmende tildelt pr deltaget. Også lurer jeg på? Har jeg lov til å ta med følgende; en laptop, PC og skjerm, den kjølebaggen ++ et lite anlegg som drar en rund 50 watt?  :)  :blush:

6909255[/snapback]

 

NEI NEI, og atter NEI!

 

Uansett om du har super duper modda, kjølebag som kobles på en super duper strømforsyning igjennom din topp PC, så får du IKKE lov til og koble denne.

 

Hvitevarer, uansett hvordan det er koblet opp får du IKKe lov til og bruke dem.

Vi som CREW kan ikke gå rundt og sjekke hvordan du har koblet opp dine hvitevarer.

 

Uansett hvilket lan du er på har du ikke lov til dette(TG, OL, TheLan) grunnet prinsipp. :)

Lenke til kommentar
Hei ! Jeg har en kjølebag som jeg kobler til PCen. Den drar ca 30 watt. Har jeg lov til å bruke denne? Jeg kobler til 12 V sigarett-uttak på PCen. Har jeg lov til å bruke denne? Jeg hadde lov på TG og der var det samme strømmende tildelt pr deltaget. Også lurer jeg på? Har jeg lov til å ta med følgende; en laptop, PC og skjerm, den kjølebaggen ++ et lite anlegg som drar en rund 50 watt?  :)  :blush:

6909255[/snapback]

 

NEI NEI, og atter NEI!

 

Uansett om du har super duper modda, kjølebag som kobles på en super duper strømforsyning igjennom din topp PC, så får du IKKE lov til og koble denne.

 

Hvitevarer, uansett hvordan det er koblet opp får du IKKe lov til og bruke dem.

Vi som CREW kan ikke gå rundt og sjekke hvordan du har koblet opp dine hvitevarer.

 

Uansett hvilket lan du er på har du ikke lov til dette(TG, OL, TheLan) grunnet prinsipp. :)

6919941[/snapback]

 

Når jeg var på TG så sa noen av av de som var medlemmer av crew at det var lov, og andre ikke. Så dette varierer altså? Men får dere slik ordning slik at du kan "bytte" inn kjøleelementer da?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...