Speik Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Tenker på å prøve å spille litt på en privat server kalt prodigy wow, syntes den hørte kul ut. Masse custommade quests og instances. Har kjøpt wow lovlig og spilt det på offisielle servere i nesten ett halvår, men gidder ikke betale lenger. Grunnen til at jeg spiller wow er "feelingen", storyen, landskapet, questene og historien. (Ja, jeg er rpg-fan:D) Lurer bare på om jeg vil oppleve alt dette på en uoffisiell server også? Jeg har ikke tenkt å spille på hacked servere der alle er GM og du kan ha alle de våpnene du vil og slikt, det er ikke derfor jeg spiller. Vil spille helt vanlig, bare uten å betale. Noen som har erfaringer? Evt. servere å anbefale? (Plis IKKE kom med snakk om hvordan dette er "ulovlig" og slikt. Jeg har lest både norsk lov og blizzards EULA. Det er ikke verdens ende om blizzard finner ut om meg og banner kontoen min. Det er en risk jeg er villig til å ta.)
Mats1988 Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 (endret) En jeg kjenner spiller på slike servere, og han synes det er helt topp, men jeg har sett hvor ofte du får 'high latency' og loot lagg etc... For å slippe dette må det vel være verdt å betale 100,- i mnd? Endret 21. september 2006 av Thorsø
Dotten Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Dette er heller et tvilsomt tema, tråden stenges midlertidig for en liten intern diskusjon for å se om slik diskusjon er tillatt på forumet. Innspill kan sendes på pm.
Anbefalte innlegg