Rookie_NO Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Hvorfor ikke ringe Blizzard å snakke med "helpdesken" dems, der får du i hvertfall svar og du trenger ikke legge på før du er fornøyd
Zo9X Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Hovedsaklig hjelper det jo ingenting å klage i tråden her, Blizzard leser den ikke likevel. 6916313[/snapback] Nei, og jeg har ingen intensjoner om at Blizzard skal lese dette - det har jeg tatt meg av selv og sendt i en mail til dem. Jeg vil bare vise de norske spillerne av WoW, som er her, hvordan vi(Jeg og trådstarter) har blitt behandlet. Vi fikk aldri noe info om hva som forgikk eller noe som helst.
Zo9X Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Hvorfor ikke ringe Blizzard å snakke med "helpdesken" dems, der får du i hvertfall svar og du trenger ikke legge på før du er fornøyd 6916315[/snapback] Vel da jeg ringte dem, opplyste dem bare at dette var ikke riktig avdeling og de hadde tydeligvis hastverk med å komme seg videre til neste telefon - så den taktikken vil nok ikke hjelpe. De informerte også om at det ikke fantes noen avdeling for denne type sak og den eneste måten å kontakte dem på hvar via mail. :/
gamer73 Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Du har lov å mene hva du vil Zo9x, men prøv å unngå å beskylde folk for trolling.
percha Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jepp, mine damer og herrer. Virker som blizzard har gitt opp prøve og fikse Silvermoon via hardware endringer, så de har tatt fatt på litt mer primitive metoder, nemelig fjerne noen her og der, og vips, ingen kø.
Zo9X Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Du har lov å mene hva du vil Zo9x, men prøv å unngå å beskylde folk for trolling. 6916438[/snapback] Takk for at jeg får ytre mine meninger, men jeg sier jo bare det jeg har sett - så inntil det er motivbevist og at du kan forsvare deg selv og lese gjennom hva Topicene egentlig handler om, så er du et troll i mitt hjerte:)
gamer73 Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg ser ingen grunn til å måtte forsvare meg ovenfor deg min lille venn:) Jeg regner med at du lar ditt sinne over Blizzard gå ut over meg nå. Og slikt resulterer bare i usakligheter og beskyldninger, så vi avslutter dette nå.
Zo9X Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg ser ingen grunn til å måtte forsvare meg ovenfor deg min lille venn:) Jeg regner med at du lar ditt sinne over Blizzard gå ut over meg nå. Og slikt resulterer bare i usakligheter og beskyldninger, så vi avslutter dette nå. 6916531[/snapback] Lillle Zo9X her er ikke sint på noen måte, dette hjelper meg faktisk mer til skole og generellt RL - even job. Så for meg er dette bare ett pluss. Men jeg stiller et spørsmålstegn til Blizzard sin service og behandling av folk. Og jeg har yet to be usaklig, uten om mot deg da - men går jo opp i opp. Men er greit, vi kan sett et punktum her. Men et lite tips til deg, så du ikke havner i en slik situasjon igjen, les postene igjennom og tenk deg litt om, om det du poster egentlig er relevant, hjelper både deg og evt andre som er med i posten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå