Feltherre Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 (endret) Hei Trenger litt hjelp her, har lastet ned subtitle på Subscene og lurer på hvordan jeg kan bruke de på film,filene er i SRT filer.Jeg kan både forandre og lese de men hvordan gjør jeg vis jeg har lyst til å bruke de i en film? Jeg bruker VLC media player Vis denne tråden er feilplassert vær så snill å flytt den der den skal være. Takker for alle svar Endret 21. september 2006 av SirHenrik
emalisti Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 en ting som kan funke er å ha samme navnet på filmen og teksten.. TvSerie_s01-ep02.avi TvSerie_s01-ep02.srt Vist det ikke virker så kan du prøve å leite etter "add subtitle" eller noe..
Torbjørn T. Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 File --> Open file (Ctrl + F). Velg videofila i feltet for det, hak av for "use subtitles file" og velg undertekstfila i feltet for det.
Feltherre Skrevet 21. september 2006 Forfatter Skrevet 21. september 2006 Tusen takk for hjelpen,det fungerte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå