Gå til innhold

Kontakte GM mens du spiller - mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er i wsg hvor det har oppstått en kinkig situasjon. Hordene leder 2 - 0, vel og greitt. Men på det 3. flagget så har de bosatt seg oppe på taket til allianse ved å utnytte buggen. Vi får ikke tak på det, og nå begynner det å bli veldig kjedelig. Holdt på i snart 40 minutter med å gjøre bare dritt.

Så spørsmålet mitt er om det er mulig å kontakte GM mens jeg er i spillet for å få en slutt på disse barnslighetene?

På forhånd takk for et snarlig svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sende inn Gm ticket? fult mulig..

6904978[/snapback]

He, he.

Skjer aldri noe med de ticketsene, foruten at jeg får et standarisert svar om å sjekke forumet. Skjedd hver eneste gang.

Pytt, pytt. Får vel bare sitte her og vente på at drittsekkene må legge seg.

Skrevet
Du er en sta mann :) Det går sikkert fortere å leave å tape 3 WSG's :p

6905015[/snapback]

Sta som fanden. Nå ga de seg til slutt. 1t og 4 minutter er pinadø meg nok!

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

De hopper over gjerde en plass oppå der så ingen får tak i FC.

Skrevet

Jeg sendte en GM ticket på en av europas mest travle servere...silvermoon.

Omtrent 30 min etter fikk jeg svar om at ja..jeg kunne få skifte nicket mitt. Han var svært hyggelig og spurte om det var noe mer jeg lurte på når han først hadde meg på tråden hehe.

Jeg takket for fin service og kjapp responstid.

3 dager senere fikk en annen guildmember gjort det samme på relativt kort tid.

Så min erfaring er at GM ticket stort sett svares på relativt kjapt, om ticket'en er passe seriøs

Skrevet

det hjelper å skrive en høflig og seriøs ticket, fikk svar relativt fort jeg også. Da han spurte om det var no mer, og jeg lurte på om han kunne fjerne soulshards fra spillet, fikk jeg et høflig nei.

Skrevet
Jeg sendte en GM ticket på en av europas mest travle servere...silvermoon.

Omtrent 30 min etter fikk jeg svar om at ja..jeg kunne få skifte nicket mitt. Han var svært hyggelig og spurte om det var noe mer jeg lurte på når han først hadde meg på tråden hehe.

Jeg takket for fin service og kjapp responstid.

3 dager senere fikk en annen guildmember gjort det samme på relativt kort tid.

Så min erfaring er at GM ticket stort sett svares på relativt kjapt, om ticket'en er passe seriøs

6914547[/snapback]

Japp, jeg har ahtt noen GM ticketer i det siste også på Silvermoon og må si de svarer ganske fort faktiskt og er behjelpelige.
Skrevet

Den FC exploiten er jeg og lei av, og sender konsekvent GM tickets når det skjer

På bRonzebeard er responstiden variabel, men jeg har da fått instant respons og en gang.

"player removed from wsg, anything else i can do for u"

"gief unlimited bags"

"hehe"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...