Pingo68 Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Hei. Er i wsg hvor det har oppstått en kinkig situasjon. Hordene leder 2 - 0, vel og greitt. Men på det 3. flagget så har de bosatt seg oppe på taket til allianse ved å utnytte buggen. Vi får ikke tak på det, og nå begynner det å bli veldig kjedelig. Holdt på i snart 40 minutter med å gjøre bare dritt. Så spørsmålet mitt er om det er mulig å kontakte GM mens jeg er i spillet for å få en slutt på disse barnslighetene? På forhånd takk for et snarlig svar.
Lampeskjermen Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Sende inn Gm ticket? fult mulig..
Cannabiskopen Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 (endret) Pingo68, det er slike WSG's man leaver ved å type: /afk. Dessuten kommer nok ikke GM til å gjøre noe med det. Endret 20. september 2006 av BadBeer
Pingo68 Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 Sende inn Gm ticket? fult mulig.. 6904978[/snapback] He, he. Skjer aldri noe med de ticketsene, foruten at jeg får et standarisert svar om å sjekke forumet. Skjedd hver eneste gang. Pytt, pytt. Får vel bare sitte her og vente på at drittsekkene må legge seg.
Cannabiskopen Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Du er en sta mann Det går sikkert fortere å leave å tape 3 WSG's
Pingo68 Skrevet 20. september 2006 Forfatter Skrevet 20. september 2006 Du er en sta mann Det går sikkert fortere å leave å tape 3 WSG's 6905015[/snapback] Sta som fanden. Nå ga de seg til slutt. 1t og 4 minutter er pinadø meg nok!
amarios Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Skjedde med oss i går, kontakta GM og plutselig så "forsvant" horde sin flag carrier
Be__bad Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 (endret) ******REDIGERT****** Endret 21. september 2006 av Be__bad
shizz kebab Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 mulig uloving spørsmål men.... hvordan? 6908148[/snapback] Sigh...
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 De hopper over gjerde en plass oppå der så ingen får tak i FC.
gamer73 Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg sendte en GM ticket på en av europas mest travle servere...silvermoon. Omtrent 30 min etter fikk jeg svar om at ja..jeg kunne få skifte nicket mitt. Han var svært hyggelig og spurte om det var noe mer jeg lurte på når han først hadde meg på tråden hehe. Jeg takket for fin service og kjapp responstid. 3 dager senere fikk en annen guildmember gjort det samme på relativt kort tid. Så min erfaring er at GM ticket stort sett svares på relativt kjapt, om ticket'en er passe seriøs
Bautastein Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 det hjelper å skrive en høflig og seriøs ticket, fikk svar relativt fort jeg også. Da han spurte om det var no mer, og jeg lurte på om han kunne fjerne soulshards fra spillet, fikk jeg et høflig nei.
Phyx Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Jeg sendte en GM ticket på en av europas mest travle servere...silvermoon. Omtrent 30 min etter fikk jeg svar om at ja..jeg kunne få skifte nicket mitt. Han var svært hyggelig og spurte om det var noe mer jeg lurte på når han først hadde meg på tråden hehe. Jeg takket for fin service og kjapp responstid. 3 dager senere fikk en annen guildmember gjort det samme på relativt kort tid. Så min erfaring er at GM ticket stort sett svares på relativt kjapt, om ticket'en er passe seriøs 6914547[/snapback] Japp, jeg har ahtt noen GM ticketer i det siste også på Silvermoon og må si de svarer ganske fort faktiskt og er behjelpelige.
Entity extraction Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 Den FC exploiten er jeg og lei av, og sender konsekvent GM tickets når det skjer På bRonzebeard er responstiden variabel, men jeg har da fått instant respons og en gang. "player removed from wsg, anything else i can do for u" "gief unlimited bags" "hehe"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå