Gå til innhold

Kan man bruke Disc2Phone på SE K750i

Broseen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vurderer å kjøpe denne telefonen med et større minnekort. Men er interessert i å kunne overføre mp3 på en enkel måte. Kan man bruke Disc2Phone?  :dontgetit:

6903776[/snapback]

Ja, det kan du.

Du kan også bruke MyPhoneExplorer. Google, så finner du det.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvorfor blir ikke album lagret i mapper slik som på W800i?

Kjipt å måtte bla så mye når man skal høre på musikk, og har ikke lyst til å lage spillelister hele tiden heller :dontgetit:

• 2 uker senere...
Skrevet
Hvorfor blir ikke album lagret i mapper slik som på W800i?

Kjipt å måtte bla så mye når man skal høre på musikk, og har ikke lyst til å lage spillelister hele tiden heller  :dontgetit:

7170791[/snapback]

Ingen som vet?  :(

7233053[/snapback]

Fordi W800i er W800i og K750i er K750i. :)

Ellers kort fortalt har W800i annerledes firmware som kan gjøre dette.

Skrevet (endret)

Dritt... :(

Er det ikke så at det går an å få W800 firmware på K750? Hvis ja, hvor?

Edit: Kan jeg gjøre det på SE sider, akkurat som "vanlig" oppgradering av firware, bare velge W800?

Endret av Broseen
Skrevet

Bruker Disc2Phone siden alt skjer automatisk? Ellers må man vel stresse med å lage "riktig" filnavn på mp3 filer ol?

Men hvis det gjør at jeg får musikken som mapper i avspilleren, så er jeg interessert.

Litt rart igrunn, hvis jeg åpner mp3 mappen (i tlf) på pc`n, så ligger hvert album i en egen mappe.

Skrevet
Bruker Disc2Phone siden alt skjer automatisk? Ellers må man vel stresse med å lage "riktig" filnavn på mp3 filer ol?
Nei? Feks iTunes gjør jobben, bare å kopiere de låtene du ønsker over på telefonen i ekspressfart med USB2.0. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...