Gå til innhold

Telenor og Nokias pilotprogram


Dre_C

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm burde en ikke få en mail som sier at du ikke har blitt trukket ut ?

 

Kan nesten garantere at jeg ikke ble trukket ut av den enkle grunn at jeg for litt siden investerte i en K800i i samkjør med oppgradering til Fri 120 abonnement, men uansett ville da være greit med en mail om at du ikke ble trukket ut som deltager eller noe :p

 

Dårligt gjort av Telenor

Lenke til kommentar

Fillern å

 

fikk nettopp nye mail fra Telenor

 

"Vi er utrolig glade for det positive engasjementet rundt pilotprogrammet!

 

Virkelig morsomt at så mange har så mye engasjement for å teste nye tjenester og for å gjøre disse så bra som mulig. Vi er virkelig imponert. Jeg har mottatt flere tusen mailer og telefoner med endringer om flytting og lignende. Håper jeg har fått med meg alle endringene, men dere vil få anledning selv til å kontrollere om de stemmer når vi starter den første aktiviteten omtrent om 14 dager.

 

Vi skrev forrige gang at dere ville motta de nye mobilene denne uken. Dessverre har jeg fått vite fra importøren av Nokia at det har vært uventet stort salg av N73 og at de derfor er gått tom på lageret. De har naturligvis bestilt flere, men de skal sendes fra Tyskland og det tar omtrent en uke. Derfor blir vi omtrent en uke forsinket med usendelsene fra dem. Etter det vil det gå ett par tre dager i posten før dere har dem. Det betyr at dere ikke vil ha mobilene hos dere før omtrent 10-13. oktober.

 

Det vil komme mer informasjon når vi nærmer oss disse datoene. Vi beklager dette, men det er dessverre lite vi får gjort i sånne situasjoner."

Lenke til kommentar
Supert da er vel min rett runt hjørne da...bor dokker sørpå eller hvor?jeg bor i nord-norge så går vel 1-2 dager før jeg har min

7039317[/snapback]

 

Selv bor jeg i fredrikstad.... Så det kan hende det tar en ekstra dag til deg da

7039363[/snapback]

 

 

JEG FIKK OGSÅ MIN IDAG:) WEEEEEEEEEE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...