Gå til innhold

Kjøp av bærbar-sekk


Kizzaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg har en Targus Messenger, og den gnager på skuldrene når den bærbare og bøkene er i.

 

Har sett på Targus sin XXL backpack, men det jeg lurer på er om den er stor nok til å romme bøker og pcen på likt, finnes det et annet alt. fra Targus?

 

Jeg har en 17", dermed må den støtte det.

6897932[/snapback]

 

Hvis det ikke MÅ være Targus så liker jeg personlig Hagløfs InCase-sekker. Har en til 15" og den er forbausende romslig og har god bærekomfort. Versjonen for 17" er på over 32 liter. www.haglofs.se

 

Olav

Lenke til kommentar

Har selv Targus CN600 som er beregnet for 15" men min brors 17" går glatt nedi den. ganske god ryggsekk, behagelig både på skuldrene og ryggen, har i tillegg 9bøker i den(ikke alle på en gang men det går det og) er også plass til annet utstyr i front/sidelommene. du kan også ta ut pc "rommet" sp er det en helt vanlig sekk.

Pc delen ble faktisk så stor at pcen min ble liggende løs inni (har Asus A6JA) så jeg kjøpte en dicota Perfect skin 15" og da passa den perfekt.

 

Har også hatt Targus Sport Deluxe (brukte den med 17" før jeg solgte begge) stort sett samme opplegg men det er litt annen frontløsning, CN600 har 2 lommer mens denne har en stor. får med pc`en + masse utstyr/bøker i begge 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...