Gå til innhold

Nybegynnerspørsmål? Les her først!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sett meg kraftig lei av tråder som tar opp de samme emnene hver eneste uke, enda disse er så forferdelig enkle å svare på. Derfor lager jeg denne posten her for å svare på noen vanlige spørsmål, så vi kan spare forumet til de interessante diskusjonene

Q: Hvordan setter jeg opp en privat server?

A:Det er ikke lov å sette opp en privat server i henhold til Blizzard's EULA. Denne godtok du når du installerte WOW. Dermed er det ikke lov å diskutere dette på diskusjon.no

Q: Er det lov å kjøpe gull på nettet? Hvilke sider er lov å kjøpe fra?

A:Det er ikke lov å kjøpe gull i henhold til EULA'en.

Q: Jeg har blitt scammet, er det ikke fælt? Hva kan jeg gjøre?

A:Som regel er det din egen feil, du var ikke observant under traden. Sjekka du at han du tradet med var til å stole på? Hadde han/henne guild? Blizzard kan heller ikke gjøre så mye med saken

Andre ting vi ikke trenger poster om:

- At du har sluttet med WOW, hvor grusomt du har det osv.

- Regelrett skryt om at du har fått et våpen, rank 14, epic mount osv.

Ellers kan denne lille FAQ'en fra BLizzard kanskje hjelpe deg?

Jeg skal prøve å holde denne oppdatert om det er et ønske for det, kom gjerne med gode forslag, for å holde forumet renere. Gjerne gi tilbakemelding på skrivefeil o.l.

Om dette emnet har vært oppe før, eller en moderator finner det upassende, så er det bare å stenge det.

Mer kommer sikkert i morgen, bare hjelp meg med spørsmål dere ser blir stilt mye, så skal vi få en bra FAQ her :) Og gjerne følg mitt oppsett, slik at jeg kan paste rett inn

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Blir alle som stiller spørsmål her kalt noobs da? Neida kødda, det var ikke ett spørsmål :p

Fin thread, er også mektig lei alle jeg har sluttet med WoW og dere har ikke ett liv threadsa.

Endret av BadBeer
Skrevet
Q: Er det lov å kjøpe gull på nettet? Hvilke sider er lov å kjøpe fra?

A:Det er ikke lov å kjøpe gull i henhold til EULA'en.

Vel EULA`en sier ikke noe om KJØP av gull, bare SALG av gull, men gm`ene og cm`ene fra råder dette sterkt og de straffer deg med 3-7 dager ban første gangen du blir tatt og perm ban andre gang... kan også bli perm ban med en gang , det kommer ann på hvor mye gull det er snakk om...

Skrevet

Fra det jeg har fått med meg så finnes det ingen bevis på at noen er blitt permbannet for kjøp av gull. Det er klart at noen kanskje har fått advarsel elelr en liten ban om dem skryter til alle på serveren at dem har kjøpt gull. Men å gjøre noe slikt kan jo tolkes som å reklamere for gullkjøp, og vil selvsagt medføre en viss straff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...