Trygve Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Jeg vet ikke om dette er rett plass og poste, men siden det ikke er en WC3 plass på forumet postet jeg her. Problemet er at når en kamerat lager custom game kan ikke jeg gå innpå det gamet, men når en annen kamerat lager kan jeg spille. Noen som har en anelse om hva jeg kan gjøre for å fikse det?
Xarus Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Jeg vet ikke om dette er rett plass og poste, men siden det ikke er en WC3 plass på forumet postet jeg her. Problemet er at når en kamerat lager custom game kan ikke jeg gå innpå det gamet, men når en annen kamerat lager kan jeg spille. Noen som har en anelse om hva jeg kan gjøre for å fikse det? 6894699[/snapback] En kompiss av meg hadde samme problemet når jeg snakket med han.. jeg spurte hvorfor han ikke spilte mere dotA . Han svarte med at han ikke kunne komme seg in på Bnet Så det er mulig det er ett felles problem.
genetex Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Kompisen din som ikke får det til må opne en av portene sine. har ikke peiling på hvordan man gjør slikt, er noe me rutere, men jeg kan ikke det der. Er samme grunnen til at jeg har samme problem som kompisen din
Cissa_K Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Du må åpne port 6112 på routeren din, finn ut hvordan her Som regel er ipen 192.168.0.1 Skriv dette i din nettleser så kommer du inn på routeren, passordet kan du la stå blankt, men skriv admin i brukernavn. Kommer du ikke inn da kan du resete routeren. En liten knapp på boksen. Det kommer ann på hvilken router du har, men når du kommer inn så kan du åpne porter der, skriv inn ipen på maskinen og porten du vil åpne. Skrevet fort, men jeg håper du forstår, se på linken jeg la ved.
Cannabiskopen Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Er vel en guide til hvordan man lager public servers på WC3 på dette forumet? Bare husker ikke hvor :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå