Gå til innhold

HJELP! Mp3spillern har fryst seg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en Sandisk sansa e270 og har ikke hatt noen problemer sålangt. Den er helt perfekt. Men nå frøs den seg, og det er ikkeno å få gjort. Ikke er det lett å få ut batteriet heller, da lokket over er skrudd fast.

 

Hva gjør jeg? :O Må jeg skru opp og ta ut batteriet?

6888551[/snapback]

 

Prøv og formater den.

Lenke til kommentar

Enten ser du i bruksanvisningen etter et såkalt "reset hole", som du kan bruke til å restarte spilleren med, eller så venter du til den er tom for batteri og skrur seg av selv.

 

Edit: Litt treg der. Sjekk nettsidene til Sandisk, og finn ut om det er noe du kan gjøre før du forsøker å bytte den.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg har problemer med min sansa e270.. Den musikken jeg legger over i "music" mappen vises ikke på mp3spilleren, der står det bare "no Songs".. Men de ligger jo i mappen. har formatert den men til ingen nytte. og så er den treig.

hver gang jeg slår den på må jeg velge språk, og usb mode før jeg kobler den til pc'en.. det er vel ikke normalt?

 

er det da jeg bare skal sende den inn og få ny? hehe..

Endret av bizarro
Lenke til kommentar
Sikekr på at den står i MSC mode da? -.- uansett henger den seg så hold inne avknappen til den skrus seg av, tar 30 sek el noe.

7967570[/snapback]

 

 

den henger seg ikke.. når jeg kobler spilleren til pc'en så ligger sangene der, men straks jeg kobler den fra så får jeg "system restart", og når jeg vil høre på den musikken jeg akkurat har lagt over så står det "no songs".. er akkurat som om spilleren ikke har registrert at jeg har lagt over sanger..

Endret av bizarro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...