Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lekker som en sil...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor virker det som om brukere registrerer seg på ny for å poste i denne kategorien? Dere vet det kan føre til permban, sant?

6892208[/snapback]

For de som poster her har spurt moderatorer på forumet, og forsikrer seg også om at den informasjon er taushetsbelagt. Jeg fikk dessuten lovnad om at jeg ikke skulle ip-sjekkes. Greit nok.

 

Men, problemet er der fortsatt. Jeg klarer å holde den i buksa når vi er sammen flere stykker, men alene med henne sliter jeg...

Lenke til kommentar
Hvorfor virker det som om brukere registrerer seg på ny for å poste i denne kategorien? Dere vet det kan føre til permban, sant?

6892208[/snapback]

For de som poster her har spurt moderatorer på forumet, og forsikrer seg også om at den informasjon er taushetsbelagt. Jeg fikk dessuten lovnad om at jeg ikke skulle ip-sjekkes. Greit nok.

 

Men, problemet er der fortsatt. Jeg klarer å holde den i buksa når vi er sammen flere stykker, men alene med henne sliter jeg...

6892869[/snapback]

Noter:

1. Ikke kikk på puppene

2. Ikke kikk på rumpa.

3. Tenk på bestemor.

Lenke til kommentar

Hvis hun har merket det og ikke sier noe, så er det ikke noe problem.

Hvis du er redd hun skal merke det, vel, det er ikke mye å gjøre med det, kroppen din gjør akkurat som den vil. Det er jo helt vanlig og hun burde ta det som en kompliment, du liker jo bare jenta. Eller, du vil rundpule henne, men det trenger ikke hun vite :)

Lenke til kommentar

Trur jeg er rar. Tipset med å runke før og slikt ville ikke funka på meg. Når jeg gjør det har jeg bare lyst på mer, får lysten ganske kjapt tilbake og sterkere. Men går jeg lenge uten så mister jeg lysten nesten helt. Men får derimot oftere drømmer med damer i om jeg ikke ronker på lenge da, så i søvne våkner lysten. Må være no gæli med meg.

Lenke til kommentar
Legen klarer vel å gjøre noe med dette? Det høres jo ikke ut som et artig problem, så å snakke med legen om det er nok ikke dumt.

6898823[/snapback]

Hva skal legen si? Du er en kåt liten jævel og må leve med det... :ermm:

 

Uansett, du brude leve med dette en stund så går det over og livet blir normalt :)...

6901033[/snapback]

17 år og med de problemene? Det kan godt hende at han skriver ut (kapper av) noe for det gitt.

Lenke til kommentar
Utløsning? Er ikke mer som en våt drøm eller noe, seig væske på en måte men ikke sperm?

6888394[/snapback]

Jepp, den typen ja.

 

Jeg syns forsåvidt ikke det er så irriterende at DU får utløsning.

 

Dersom du er ung (13-14) så hører det vel med alderen og vil gå over etter en stund.

Har nok ingen råd, desverre.

6888397[/snapback]

17.

6888600[/snapback]

Mmm, gotta love hormoner :love: Tja, ska litt til for at jeg får bennern, men opprettholdes den av forskjellige grunner så skjer vel det samme som du forklarer. Derimot ikke no problem på skolen. En gjeng med kun gutter bortsett fra to jenter, og én kvinnelig lærer i kilometers omkrets :love: Nei, sånt skjer ikke annet om man ligger og tafzer litt, vett :p:w00t:

6888623[/snapback]

 

 

Ha ha. Dette kan du, Mathias.......

Lenke til kommentar
Utløsning? Er ikke mer som en våt drøm eller noe, seig væske på en måte men ikke sperm?

6888394[/snapback]

Jepp, den typen ja.

 

Jeg syns forsåvidt ikke det er så irriterende at DU får utløsning.

 

Dersom du er ung (13-14) så hører det vel med alderen og vil gå over etter en stund.

Har nok ingen råd, desverre.

6888397[/snapback]

17.

6888600[/snapback]

Mmm, gotta love hormoner :love: Tja, ska litt til for at jeg får bennern, men opprettholdes den av forskjellige grunner så skjer vel det samme som du forklarer. Derimot ikke no problem på skolen. En gjeng med kun gutter bortsett fra to jenter, og én kvinnelig lærer i kilometers omkrets :love: Nei, sånt skjer ikke annet om man ligger og tafzer litt, vett :p:w00t:

6888623[/snapback]

 

 

Ha ha. Dette kan du, Mathias.......

6906617[/snapback]

Ooh, Arne is teh active! Ska du lese så får du poste no konstruktivt, hvis ikke kjøper jeg gimpoutfit til deg og Endre!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...