ResidentDante Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Hei! Som regel spiller jeg på Catch-Gamer sine public servere i CS: Source. Men nylig finner jeg dem ikke når jeg tar og refresher listen over servere. Jeg har prøvd å legge til servere manuelt på "favorites" men jeg legger inn IP'en og trykker save så skjer det ingenting, servern dukker ikke opp i favorites lista. Dessuten fungerer ikke favoriteslisten hos meg, siden den har mistet servere jeg hadde i favoritter fra før og det kan ikke lagres nye i den. Noen med samme problem og eventuelt en løsning utenom det å reinstallere hele spillet og steam på nytt?
kjehaako Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Nå vet jeg ikke helt om det hjelper for det du beskriver, men forsøk å hake av ved 'Secure' ved serverfilteret, deretter restarter du CS, og forsøker å legge til noen. Problemet med denne løsningen er at du ikke kan legge til servere som ikke er VAC-sikrede, men det er uansett ikke noe å stå etter. Evt. kan du huske på css-adressene, om Catch Gamer har noen. (Hellfragger har f.eks. css*.hellfragger.no, hvor * er nummeret på serveren. Svært kjekt).
ResidentDante Skrevet 18. september 2006 Forfatter Skrevet 18. september 2006 Nå vet jeg ikke helt om det hjelper for det du beskriver, men forsøk å hake av ved 'Secure' ved serverfilteret, deretter restarter du CS, og forsøker å legge til noen. Problemet med denne løsningen er at du ikke kan legge til servere som ikke er VAC-sikrede, men det er uansett ikke noe å stå etter. Evt. kan du huske på css-adressene, om Catch Gamer har noen. (Hellfragger har f.eks. css*.hellfragger.no, hvor * er nummeret på serveren. Svært kjekt). 6888060[/snapback] Takker! Sannelig når jeg huket av og restarta CS:S så dukket alle de serverne jeg hadde lagt til fra før også! Takker igjen for rask respons også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå