Tatt av vinen Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Som topic sier, trenger jeg altså hjelp angående installering av World of Warcraft. Prøvd mange ganger, men får det bare ikke til. Noen som kan forklare meg _PUNKTLIG_ hva jeg skal gjøre? Takker for alle svar.
albions Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Som topic sier, trenger jeg altså hjelp angående installering av World of Warcraft.Prøvd mange ganger, men får det bare ikke til. Noen som kan forklare meg _PUNKTLIG_ hva jeg skal gjøre? Takker for alle svar. 6887207[/snapback] Eh.. har du prøvd å putte i cd/dvd å trykke på install....
Rescue me Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Som topic sier, trenger jeg altså hjelp angående installering av World of Warcraft.Prøvd mange ganger, men får det bare ikke til. Noen som kan forklare meg _PUNKTLIG_ hva jeg skal gjøre? Takker for alle svar. 6887207[/snapback] Eh.. har du prøvd å putte i cd/dvd å trykke på install.... 6887954[/snapback] :!:
Novocaine Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Dette vil du sikkert ikke høre, men når jeg endelig fikk installert WoW måtte jeg først ta ut den ene RAM-brikken i PCen og kjøre Windows i Safe-Mode. Ved større oppdateringer må jeg gjøre det samme. Gjorde dette i kombinasjon med Blizzard sitt kopiere-til-disk-opplegg (du finner det på sidene demmers), men det hadde sikkert gått uten. Så.. Lykke til!
akristina92 Skrevet 18. september 2006 Skrevet 18. september 2006 Å nevne hva som skjer kan kanskje være lurt.
Zappy Skrevet 19. september 2006 Skrevet 19. september 2006 Ja det er ikke mange som kan hjelpe deg hvis vi ikke vet hvor og hva som går galt. Feilmeldinger etc.
Tatt av vinen Skrevet 23. september 2006 Forfatter Skrevet 23. september 2006 (endret) Skal logge inn, så dukker skrivebordet opp. Kommer meg rett og slett ikke inn. Endret 23. september 2006 av Leptox
Phoenixs Skrevet 23. september 2006 Skrevet 23. september 2006 http://forums.wow-europe.com/board.html;js...mId=11079&sid=1 Prøv om du finner noe der. Det er en grunn til at det finnes noe som heter support Sjekk alltid om problemet ditt er besvart der først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå