Gå til innhold

Trenger en crack til windows xp professional

kris10an

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel enkelt....

Ta godt tak i CD'en med begge hender og bøy....

Nå, STIKK AV FORP**TE DRITTSEKK!

Er du klar over at dersom noen posta info om å cracke XP så kunne forumet blitt stengt?

Dessuten, kva i alle dager skal du med den søpla uansett?

Skrevet

WinXP er bedre enn alt annet (utenom linux dah...:smile:) på min maskin!!!! Fjellstabilt!! Kan ha på PC'en i en hel uke i strekk uten at det gjør no. Jeg bare restarter for å være sikker :razz:

Skrevet

Uansett hvor stabilt Windass er, vær så snill og ikke post forespørsler om cracks og slikt her.

Vi liker dette forumet og vil beholde det videre.

-P-

Skrevet

Det er veldig bra at de brukerne som er blitt varme i trøya på dette forumet tar et klart standpunkt mot piratvirksomhet, MEN hvordan kan nye brukere vite om dette ?

Hvor er policy for forumet som forteller hva man kan spørre om ? Det burde være godt synlig fra alle deler av forumet.

Jeg kan ikke se noen policy verken ved registrering eller ved bruk av forumet.

mvh

TErje

Skrevet

ikke det att jeg bryr meg om folk henter warez eller cracks , da jeg gjør det selv .

men jeg respekterer reglene her på forumet og prater ikke om slikt her :smile:

Skrevet

Quote:

On 2001-12-13 13:54, Typhon skrev:

WinXP er bedre enn alt annet (utenom linux dah...:smile:) på min maskin!!!! Fjellstabilt!! Kan ha på PC'en i en hel uke i strekk uten at det gjør no. Jeg bare restarter for å være sikker :razz:

Å ja....

Nja, jo... Selv så restarta eg OS/2 en gang i måneden... (den tiden den stod på et anna rom. Nå slår eg den av når eg må sove. Alle de SCSI diskene bråker noe så... :smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...