Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke USB2.0 til å fungere på min barebone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei har en Shuttle SB81P og lurer på hvordan jeg skal få USB 2.0 til å fungere, Fikk ingen drivere med og de jeg fant ingen på nettet.... Det som jeg fant på internett var at jeg måtte installere SP2, det er gjort men det stod ikke hva mer jeg skulle gjøre.

 

Noen som har noen forslag?

6884732[/snapback]

Står det at du mangler drivere i enhetsbehandling?

Om ikke, er det kanskje deaktivert i BIOS.

Lenke til kommentar

Mangler ingen driver for den, men ser ut som det er installert driver for vanlig USB og ikke USB 2.0, står ingenting om at det er USB 2.0... skal det stå det?

 

EDIT: kommer nemlig opp at hvis jeg kobler en USB 2.0 enhet i, kommer det opp at hvis jeg kobler den til en usb 2.0 port vil det gå raskere eller noe sånt

Endret av bennybanan
Lenke til kommentar
Mangler ingen driver for den, men ser ut som det er installert driver for vanlig USB og ikke USB 2.0, står ingenting om at det er USB 2.0... skal det stå det?

 

EDIT: kommer nemlig opp at hvis jeg kobler en USB 2.0 enhet i, kommer det opp at hvis jeg kobler den til en usb 2.0 port vil det gå raskere eller noe sånt

6884785[/snapback]

Virker som om at USB 2.0 er deaktivert, sannsynligvis i BIOS. Sjekk i manualen til maskinen om det står noe om aktivering av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...