Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun rota med en annen osv osv.. :S


Anbefalte innlegg

Takk :).. Endelig et konstruktivt og godt innlegg .

 

Ja, har tenkt på det selv, men jeg kjenenr bare ei vennine av henne, og det bestevennina hennes. Så jeg vet ikke om hun kan finne på å si det bare for å støtte henne? .

 

Ja, jeg skjønenr at det er veldig "ustabilt" i den alderen, men det er jo faktisk forhold som har variert lenge :).. Men jeg forventer ikek altfor mye, jeg har ikke prata med hu på et par dager nå, og kjenner selv at jeg faktisk har mistet litt "piffen" for henne.. Men jeg får ta en real prat til med hu. hehe, og nå er jeg lei av å "hinte" så mye utrolig mye at jeg går rett på sak..

 

Nei å nei, jeg kommer aldri til å bli utro, jeg er altfor stolt over meg selv til å være det.(sarkistisk) Om jeg har dame, så er det nesten at jeg ikke gir klem til noen andre jenter eller, fordi hun er alt som betyr noe. Tror ikke engang fylla kan få meg til å være utro engang :). Men nok engang, tusen takk :D. Syns det var et toppers innlegg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk :).. Endelig et konstruktivt og godt innlegg .

 

Ja, har tenkt på det selv, men jeg kjenenr bare ei vennine av henne, og det bestevennina hennes. Så jeg vet ikke om hun kan finne på å si det bare for å støtte henne? .

 

Ja, jeg skjønenr at det er veldig "ustabilt" i den alderen, men det er jo faktisk forhold som har variert lenge :).. Men jeg forventer ikek altfor mye, jeg har ikke prata med hu på et par dager nå, og kjenner selv at jeg faktisk har mistet litt "piffen" for henne.. Men jeg får ta en real prat til med hu. hehe, og nå er jeg lei av å "hinte" så mye utrolig mye at jeg går rett på sak..

6900474[/snapback]

 

Bare hyggelig :)

 

Hun bestevenninnen hennes har jo allerede vist seg å ha ryggrad og moral, så god sjangse for at hun ville snakket sant. Det sagt, så er det kanskje ikke nødvendig å spørre. Jenten viste jo veldig klart at bryr seg om deg og at hun synes det var kjipt det som skjedde.

 

En annen ting: Min søster giftet seg med ham hun kom sammen med som 15åring, så selv om seriegami er vanlig, betyr ikke det at du ikke kan finne drømmedamen nå ;) Hørtes kanskje ut som om jeg mente at alle forhold i den alderen er kortvarige i forrige post...

 

Ta gjerne å post når du har fått en avklaring med henne. Ble litt nysgjærrig ser du ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...