Gå til innhold

Mju730 eller Mju810


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg nytt kamera nå og har lyst på ett til turbruk som tåler en trøkk. Har derfor peila meg inn på mju serien til olympus som virker som den har bra bildekvalitet og solide kamerahus. Men det er veldig få av mju kameraene som har video i 30fps noe som jeg synes er viktig, vil ha bra video og da holder ikke 15fps.

Hadde håpet på at 725sw skulle få det eller 750 men begge de kom fortsatt med 15fps. Står da igjen med 810 som virker som et veldig bra kamera og det nye 730.

730 har fordelen med en stor skjerm mens 810 ikke har innebygd zoom.

 

Noen som har noen erfaringer med 810 og har sett litt på 730?

Endret av Smultring
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått kameraet nå og er så langt kjempefornøyd! Så takk for hjelpen!

 

Men lurer på en ting, er det noen andre her med mju 810 kamera som klarer å ta video i 640x480 i lengre enn 15 sekunder? I reviews som f.eks steve's digicams står det at lengden er bare begrenset av størrelsen på minnekortet...

 

Dette får jeg ikke til å stemme selv når jeg ikke bruker minnekortet, kameraet har 22 mb internminne og det er nok til 17 sekunder video. Noen som har hatt dette problemet?

Lenke til kommentar

Fant litt ut av det ihvertfall... tenkte meg det egentlig at det var noe med type h kort men gikk utifra at internminnet var like kjapt...Men selv med internminnet bare så får jeg en film på 15 sec og en på 2... skulle ikke den ifølge faq til olympus under klare da 17 sekunder?

 

* In SHQ mode, movie recording time is limited to about 15 seconds per file when the movie is saved to most xD-Picture Cards. Type H xD-Picture Cards do not have this restriction, nor is there a limitation when the movie is recorded to the camera's internal memory.

Endret av Smultring
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...