Dirty^Dog Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Følelsen av å være totalt tom for krefter og ha 30km i de svenske skoger igjen til mål kan ikke beskrives med ord.
engekri Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Unødvendig å ha svarte kanter under og over, kutt det bort heller. Det så ikke veldig pent ut i mine øyner i allefall. Kjenner til den følelsen, det er riktig som du sier, den kan ikke beskrives med ord.
roffern Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Følelsen av å være totalt tom for krefter og ha 30km i de svenske skoger igjen til mål kan ikke beskrives med ord. 6881167[/snapback] Dette har du da postet her tidligere? Eller har jeg sett dette på foto.no ? Vet jeg har sett bildet og at det har vært diskutert tidligere i hvertfall. .roffern.
izek_mendez Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Dette har du da postet her tidligere?Eller har jeg sett dette på foto.no ? 6882243[/snapback] Jeg har sett det liggende på nett tidligere. Tror det også skal ha vært postet her. Mads
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå