savory naits Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Noen som vet om det går ann å få kjøpt en strømforsyning til 360 noe sted? ser ikke ut som det går ann å kjøpes seperat. Fikk igjen xboxen min fra rep. for noen dager siden, men har fortsatt problemer med at spillet fryser etter noen min, men det bare 360 spill.. Demoer og den slags funker fint. *LEI*
Straffa Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Noen som vet om det går ann å få kjøpt en strømforsyning til 360 noe sted? ser ikke ut som det går ann å kjøpes seperat. Fikk igjen xboxen min fra rep. for noen dager siden, men har fortsatt problemer med at spillet fryser etter noen min, men det bare 360 spill.. Demoer og den slags funker fint. *LEI* 6881157[/snapback] Du må ringe MS support
WinFS Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 (endret) Noen som vet om det går ann å få kjøpt en strømforsyning til 360 noe sted? ser ikke ut som det går ann å kjøpes seperat. Fikk igjen xboxen min fra rep. for noen dager siden, men har fortsatt problemer med at spillet fryser etter noen min, men det bare 360 spill.. Demoer og den slags funker fint. *LEI* 6881157[/snapback] jeg tror det kan være problemer med dvd-spill.. Ps: du må hørt på avanore som sa: Du må ringe MS support Endret 17. september 2006 av Spion
kewell79 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 det er 1 enkelt spill det er snakk om her? defekt spill er vel en mulighet
savory naits Skrevet 17. september 2006 Forfatter Skrevet 17. september 2006 det er 1 enkelt spill det er snakk om her? defekt spill er vel en mulighet 6881377[/snapback] Nei det skjer igrunn på alle 360 spillene.. men nå har jeg faktisk spilt Dead rising i nesten en time i strekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå