SuperJan Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Visste ikke heeelt hvor jeg sku legge dette hen, så håper det er riktig=) Er på ett Billy oppdrag, og vandrer rundt oppi fjella når det er mørkt og storm. Kommi ned til der det er ett plattå, med ett bål og to folk. Jeg dreper de, og nedenfor det platået, er det mange andre bål, og masse folk.. Nå skjønner jeg ikke hva jeg skal gjøre? Noen som har no tips? Mvh, Janse..
Gunfreak Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 du skal snike deg forbi dem, bare vær tolmodig og så flytter de ofte på seg. pass på å ikke bli sett når det tordner
invalid_user Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jeg har også et spørsmål ang. det oppdraget. Når hengebroa som leder tl minen har kollapset havner man i en elv. Der klarer jeg å unngå to steiner, før jeg blir knust av den tredje. Der har jeg prøvd å gjøre mange forskjellige ting, men jeg klarer ikke å gå forbi. Blir bare knust av steinen. Noen ideer?
Gunfreak Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 du skal ikke unngå stenene, du skal stoppe og komme deg på stranda og gå videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå