Gå til innhold

Icewind Dale problem, cden funker ikke....

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når jeg putter icewind dale cden i så vil den ikke starte den står lissom bare og hakker, tror de ikke er noe feil md cd stasjonen siden alle andre cder og dvd plater funker. Prøvde denne dvd plata på en annen pc og den funker der......

Noen som vet?

Endret av RaZeR91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å bytte ut CD/DVD romen i pcen din med ein nye, vist det virker da så er det noko gale med CD/DVD romen din.Vist den ikkje virker da så er det sikkert noko anna som er gale

Skrevet
.......Prøvde denne dvd plata på en annen pc og den funker der......

6874318[/snapback]

Siden den virker i ein anna pc så er det ikkje noko gale med plata, Då er det heller noko gale med CD/DVD rommen som eg sa.. Ta og bytt ut den CD/DVD romen som du har i pcen din no med ein anna, så ser du at plata virker.

Skrevet
er det hakk eller fettmerker på plata? Andre dvdroms kan ha større toleranse for sånt enn din, så det er en mulighet.

6882318[/snapback]

Det er en del hakk i den ja, men har spilt av dvder som har langt flere hakk i seg....

Skrevet (endret)
er det hakk eller fettmerker på plata? Andre dvdroms kan ha større toleranse for sånt enn din, så det er en mulighet.

6882318[/snapback]

Det er en del hakk i den ja, men har spilt av dvder som har langt flere hakk i seg....

6894078[/snapback]

spørs litt på hvor hakkene er på plata og hvor dype de er

Endret av oblivion_-__
Skrevet

Er plata i stykker og du har kjøpt den orginal ser ikke jeg no feil i å laste det ned. Last ned spellet og bruk egen cd-key, burde da være lovlig det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...