janfredrik Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 (endret) Hei. Min pc har sluttet å fungere, og jeg har ingen løsning på det. Les mer her. Derfor har jeg bestemt meg for at jeg må kjøpe noen nye deler, siden ingen svar i tråden har hjulpet meg. Dette er hva jeg har, altså ikke trenger: Harddisker (IDE) Tastatur CPU-vifte (til AMD) AGP-skjermkort (9800 PRO, trenger kanskje en oppgradering) DVD/CD leser og brenner. Diskettstasjon 2x minnebrikker (DDR PC3200) Det jeg trenger da er vel kabinett m/ strømforsyning, hovedkort og prosessor. Jeg har lyst å fortsette med AMD formfaktoren, men bør jeg fortsette med Socket 754 eller oppgradere? Har satt opp dette, hva synes dere? AMD Athlon 64 3800+ 2.4GHz Socket 939, 512KB, BOXED m/vifte ABIT KN8, nForce4, Socket-939, ATX, SATA, GbLAN, Raid, DDR, Lyd, PCI-Ex16 Hiper Strømforsyning ATX 580W Sort, 18dB 120mm Vifte, 4xSATA, 2XPCI-E, 20/24pin APLUS Case Qubic, Sort Midi tower (Uten Strømforsyning) Takk for tips. Endret 15. september 2006 av janfredrik
Mats-Andreas Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Høres bra ut egentlig kunne tenkt meg noe sånt jeg å. Løp å kjøp
Zimmen Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 9800pro agp passer ikkje med hovudkortet da det bruker PCI-e. Du bør kjøpe eit nytt skjermkort også, evt vente med det og kjøpe eit asrock hovudkort med både agp og pci-e.
janfredrik Skrevet 17. september 2006 Forfatter Skrevet 17. september 2006 Blås i denne tråden Har bestilt nye ting fra en annen tråd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå