Gå til innhold

30fsp med go7600

fm4ever

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg akkurat en ny bærbar med dette skjermkortet. når jeg innstalerte cs 1.6 hadde jeg konstant 30fps.. noen som har opplevd samme problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje nView programmet, eller hva det nå heter har aktivert den "lock framerate to XX fps"? Har ATi for øyeblikket selv, men mener å huske det fra mine gamle nVidia tider :)

Det kan jo også hente du har låst frameraten inne i spillet?

Skrevet
har jo bare innstalert det da,men hvor finner du en "lock framerate to XX fps" greia da?

6867550[/snapback]

Beklager, det husker jeg ikke.. Har du prøvd å oppdatere driverene til skjermkortet?

Skrevet
har jo bare innstalert det da,men hvor finner du en "lock framerate to XX fps" greia da?

6867550[/snapback]

Beklager, det husker jeg ikke.. Har du prøvd å oppdatere driverene til skjermkortet?

6869006[/snapback]

ja har de nyeste ,skjønner det bare ikke..

Skrevet

6867550[/snapback]

6869006[/snapback]

ja har de nyeste ,skjønner det bare ikke..

6869143[/snapback]

fant akkurat ut noe,jeg restarter pcen kjører 3dmark03,så får jeg 200-300 fps,hvis jeg feks går inn på cs ligger fps på 30..hvis jeg så kjører 3dmark igjen ligger fps på 30 der å..skjønner ingen ting jeg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...