Gå til innhold

VIA EPIa mini-ITX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker et slikt et i en ny "MediaBox" Jeg holder på med. Den er helt grei å spille/ta opp video/TV på. Du kan få problemer med "kompliserte" scener i en DVD film, det vil hakke litt. Jeg ville gått til anskaffelse av et Xcard fra Sigma i tilleg, da vil du kunne spille av DivX og DVD uten noen form for problemer! plus at du får sroundlyd ut.

Lenke til kommentar

Ja, hvist jeg hadde hatt plass til det så..

tror at jeg må modifisere tv-kortet mitt litt også,

var nemelig tenkt å putte heile greia inn i et plexi-rør jeg har liggende, (190mm innvendig og 200mm utvendig..)

da har jeg tenkt ut (med MAAANGE skisser) at røret blir 27cm, da ca 5 av dem er til beina...

 

ska sjå om ej orka å ta nokken bilde, å scanne ei av skissene..

 

Edit: veit du forresten korleis en kan bruke to pci-kort på via-kortet (sto at d hadde støtte for 2)

 

_________________

Ikkje klag når jeg har STOORE bilder, får da blir de større....

 

[ Denne Melding var redigert av: Alekoy på 2002-10-30 19:18 ]

Lenke til kommentar

Vanskelig å få tak i slike kort i norge da...... Man får kjøpt 2 slotters PCI Riser Card fra onlineshoppen til http://www.mini-itx.com Jeg kjøpte meg utgaven med en slot på, det funker helt fett. Der skal jeg putte inn Xcardet mitt! Har forøvrig stappa hele sullamitten inn i en gammal CD spiller, kobla til IR mottager, scart inn/ut og LCD. Skal bruke den som et "mediasenter" som jeg kjører Showshifter på.

 

-Har bestillt meg Digitalkamera, så et par bilder kan det vel bli etterhvert fra meg oxo!

_________________

 

 

[ Denne Melding var redigert av: DrSpawn på 2002-10-31 13:28 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...