Gå til innhold

Er Daytona Palit Ti200 = katta i sekken ?


andreazz

Anbefalte innlegg

Hei....

 

Jeg har det " billige " palit kortet, å jeg er kjempe fornøyd med det.

Eneste skåret i gleden, er att jeg nå prøver det på mitt 3 hovedkort, får det fremdeles ikke til å kjøre på 4x agp. Hovedkortene jeg har testet har Via kt266 og Via kt266a chipsett........

Du må laaaaaaaaaangt ned på Nvidia driverserien for att det ikke skal fryse i spill.............

Venter på att noen luringer skal løse problemet...

 

Divemaster

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er fornøyd med mitt billige GF3 TI200 kort fra Topline. Har overklokket det fra 175 til 240 på GPU og fra 400 til 510 på minne. Nærmer meg 8000 3DMark2001 poeng. Eneste jeg ikke er fornøyd med er at det blir artifakter på vanlig tekst (ikke i spill) når minnet er overklokket. Noen som vet hva dette kommer av?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-15 05:07, qwerty skrev:

Jeg er fornøyd med mitt billige GF3 TI200 kort fra Topline. Har overklokket det fra 175 til 240 på GPU og fra 400 til 510 på minne. Nærmer meg 8000 3DMark2001 poeng. Eneste jeg ikke er fornøyd med er at det blir artifakter på vanlig tekst (ikke i spill) når minnet er overklokket. Noen som vet hva dette kommer av?


 

Har du prøvd å klokke litt ned på rammen for eks. Ned til 500... artifakter kommer ofte fra at man ligger litt over en magisk grense. Har en kompis som fikk artifakter når han klokka litt mye... Evt prøv med bedre kjøling... Venter på samme kortet som du har, det bør komme før jul, eller så blir det månelyst!! Skal selv hvie av standard GPU kjøleren å sette på en BlOrb...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-15 11:54, Dollar skrev:

Haha, glad jeg ikke har VIA. 23.11 bugger jo og med VIA.


Ellers funker kortet phatt, kjapt var det og, klokka inn 5900 med gamle Asus V8200 på 21.83, 5550 med Daytona GF3 TI200 på 21.83


Trekker 6900 på TI500 med 23.11




 

Jeg er ikke helt enig der, jeg låner meg et gforce2 kort til noen venner mens jeg venter på g3 daytona kortet mitt skal komme i posten.

Og jeg kjører 23.11 driverne på mitt via chipsett

k266A.

 

OG alt funker glimrende her.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-15 05:07, qwerty skrev:

Jeg er fornøyd med mitt billige GF3 TI200 kort fra Topline. Har overklokket det fra 175 til 240 på GPU og fra 400 til 510 på minne. Nærmer meg 8000 3DMark2001 poeng. Eneste jeg ikke er fornøyd med er at det blir artifakter på vanlig tekst (ikke i spill) når minnet er overklokket. Noen som vet hva dette kommer av?


 

hva består resten av PC-en din av ?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-15 23:09, JustMe skrev:

UFF! Tror kansje de som har bestilt dette kortet fra topline kan ha gledet seg litt for tidlig.... Leste i et av de andre forumene her og kom over denne linken :sad:


Leste litt her, og fant fort ut at Topline ikke akuratt er populær.....


 

Hehe, du må huske at sånn er det med alle netbutikker, det er ofte rot og litt surr.

Og det at posten roter er IKKE noe nytt ;O)

det er akurat det samme med psdata og komplett også.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-15 23:22, PulZ skrev:

Quote:


On 2001-12-15 23:09, JustMe skrev:

UFF! Tror kansje de som har bestilt dette kortet fra topline kan ha gledet seg litt for tidlig.... Leste i et av de andre forumene her og kom over denne linken :sad:


Leste litt her, og fant fort ut at Topline ikke akuratt er populær.....


 

Hehe, du må huske at sånn er det med alle netbutikker, det er ofte rot og litt surr.

Og det at posten roter er IKKE noe nytt ;O)

det er akurat det samme med psdata og komplett også.

 

Jobber du på Topline?

Lenke til kommentar

Angående den store "julegaven" Daytona Geforce 3 ti 200 til 1813 kr på topline.no

 

Hahahaha dere "nisser" og den "STORE" "Julegaven"

fra topline som jeg simphelthen elsker og kalle "bånnline" og ikke uten grunn :sad:

 

Sjekk selv på erfaringer av webbshopper til brukerene her på hardware.no

 

Topline har 18 ENERE og 1 Toer og 2 femere

alså 18 av 21 karakterer er ENERE. :sad: :sad:

Og dere tror dere får tilbake penger eller nytt grafikkort vis dere har noen problemer.

 

Ja les selv hva andre har erfart på det planet og ventet i mange MND for og få igjen eller ikke fått noe som helst :sad:

 

Nei IKKE stol på det "Julegave" tilbudet :sad:

KJØP IKKE "KATTA I SEKKEN" for "Nissens sekk er det ihvertfall IKKE :sad:

Lenke til kommentar

Angående den store "julegaven" Daytona Geforce 3 ti 200 til 1813 kr på topline.no

 

Hahahaha dere "nisser" og den "STORE" "Julegaven"

fra topline som jeg simphelthen elsker og kalle "bånnline" og ikke uten grunn :sad:

 

Sjekk selv på erfaringer av webbshopper til brukerene her på hardware.no

her er linken :

http://www.hardware.no/webshoper/erfarings...webshop=topline

 

Topline har 18 ENERE og 1 Toer og 2 femere

alså 18 av 21 karakterer er ENERE. :sad: :sad:

Og dere tror dere får tilbake penger eller nytt grafikkort vis dere har noen problemer.

 

desuten er det sådd tvil om dette kortet her :

http://www.newsgate.dk/dk/dk.edb.hardware....t/msg15324.html

 

Ja les selv hva andre har erfart på det planet og ventet i mange MND for og få igjen eller ikke fått noe som helst :sad:

 

Nei IKKE stol på det "Julegave" tilbudet :sad:

KJØP IKKE "KATTA I SEKKEN" for "Nissens sekk er det ihvertfall IKKE :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


Hovedkortene jeg har testet har Via kt266 og Via kt266a chipsett........

Du må laaaaaaaaaangt ned på Nvidia driverserien for att det ikke skal fryse i spill.............

Venter på att noen luringer skal løse problemet...


 

Via prøver å løse problemene i alle fall. Det kom en ny versjon av 4in1-driverne i går, 15. desember. Diskuteres på Via arena forums.

 

wuw: Daytonakortet kostet forøvrig 1690,-

 

-Jon Are

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...