Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva annet en router trenger jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Har nå en stasjonær pc og en D-link router...bruker den til internett til pc'en og ip-telefoni...skal nå i nærmeste fremtid kjøpe en ny stasjonær..hva må jeg kjøpe for at den skal ha trådløs internett??

takker for alle svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du trenger en trådløs router eller aksesspoint, og et trådløst nettverkskort :) Da er du i boks! Kan trygt anbefale Linksysrouterne til dette.

Lykke til!

Endret av MrGlenn
Skrevet
Du trenger en trådløs router eller aksesspoint, og et trådløst nettverkskort :) Da er du i boks! Kan trygt anbefale Linksysrouterne til dette.

Lykke til!

6856159[/snapback]

jeg har trådløs router..og kjøper maskin med integrert nettverkskort 10/100/1000Mbps..så da har jeg egentlig alt i boks? vil jeg da få en eller annen ting jeg putter på i router'n da..slik at det dannes en forbindelse?

Skrevet
Det holder ikke med vanlig nettverkskort. Du må ha et trådløst nettverkskort.

6856271[/snapback]

så en dell maskin med integrert nettverkskort vil ikke funke? hvis jeg da kjøper et trådløs nettverkskort..må jeg da montere den inne i maskinen..eller er det usb?

Skrevet
Det holder ikke med vanlig nettverkskort. Du må ha et trådløst nettverkskort.

6856271[/snapback]

så en dell maskin med integrert nettverkskort vil ikke funke? hvis jeg da kjøper et trådløs nettverkskort..må jeg da montere den inne i maskinen..eller er det usb?

6856550[/snapback]

Hvis du plugger det integrerte nettverkskortet i en port på ruteren så vil det jo virke -men da er det ikke trådløst, som du ville ha... :) Stasjonære pc'er leveres (i motsetning til bærbare) vanligvis ikke med trådløse nettverkskort innebygd. De finnes forøvrig i både PCI og USB-utgaver..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...