Bear^ Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Tror ikke jeg lyver når jeg sier at Hammer er like enkel å lære seg som disse programmene. Om du eier HL2 trenger du ei heller programmere noen ting, modellere noe eller lage egene teksturer. Om du først er interesert i å lage spill er det greit å ha Source SDK og HL2 på maskinen Eneste med Source SDK er at de er låst til en spilltype om du da ikke skal innom programmering. Det er det eneste negative med det. Tror kanskje jeg blir å laste ned og bruke Wintermute Engine som nevnt over. Har alltid had lyst til å lage et adventurespill men liksom aldri funnet noe som passet til det formålet.
Csvk! Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Eg vil anbefala Game Maker viss du har lysst te å lera deg både scripting/coding og det og laga spel Game Maker e skreven i delphi, men har et eget innebygd programmerings språk. Så i tillegg te drag og drop funskjonane så kan du og scripta sjøl... eg e kje så god te og forklara ting, så besøk helle himasiå te gamemaker http://www.gamemaker.nl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå